ג'יפ מעניקה לגרסה לשוק האירופי של הקומפאס מקצה שדרוגים, כולל מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש, תיבת הילוכים חדשה, דגם הנעה קדמית, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד. הקומפאס לשוק האירופי מיוצר באיטליה במיוחד עבור שוק זה.
את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו 170 כ"ס של הדגם היוצא מחליף בשוק האירופי מנוע 1.3 ליטר חדש עם מסנן חלקיקים אותו פגשנו בדגמים אחרים של קבוצת FCA. המנוע מוצע בשתי גרסאות הספק של 130 כ"ס ו-150 כ"ס עם מומנט מרבי של 27.5 קג"מ. גרסת ה-130 כ"ס משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית וגרסת ה-150 כ"ס לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים (מצמד יבש) - לעומת תיבת 9 הילוכים אוטו' בדגם היוצא. לראשונה עבור הדגם, שני המנועים משודכים מעבירים את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד, זאת לעומת הנעה כפולה 4X4 בלבד בדגם האוטומט היוצא.
לפי ג'יפ, העדכון הזה מאפשר לדגם להציג שיפור משמעותי של 30% בצריכת הדלק, לעומת דגם 1.4 טורבו 4X4 היוצא, והפחתה של 27% בפליטת ה-CO2. לתיבה כפולת המצמדים מצב ספורט המחדד את תגובות המנוע, משנה את מפת העברת ההילוכים ומוסיף "משקל" להיגוי. את היצע המנועים לאירופה משלימים מנוע 1.6 ליטר דיזל עם 120 כ"ס ו-32.6 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.
למי שחסרה הנעה כפולה, בכל זאת מותג עם שם מחייב, את זה נמצא במהלך המחצית השנייה של השנה כאשר ג'יפ תחל לשווק את גרסאות הפלאג-אין 4xe של הקומפאס המבוססות על מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש בהספקים של 190 כ"ס ו-240 כ"ס ועם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. ההנעה הכפולה בדגמים אלו מתקבלת בזכות התקנת המנוע החשמלי על הציר האחורי. ג'יפ מדווחת כי היא שדרגה את מערכת ההיגוי והתקינה בולמים חדשים לשיפור הנוחות והשליטה על המרכב.
בתא הנוסעים נמצא גרסה חדשה של מערכת המולטימדיה Uconnect שתוצע עם מסך מגע "7 בדגמי הבסיס ומסך "8.4 בדגמים הבכירים יותר. המערכת כוללת שלל שירותי רשת ובדגמי הפלאג-אין גם אפליקציה המאפשרת את ניהול הטעינה, הפעלה מרחוק של בקרת האקלים ועוד.
בצד הויזואלי השינויים מסתכמים בתוספת של מספר צבעים חדשים למרכב ושישה עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.