ג'יפ חושפת לראשונה את האוונג'ר 4xe, גרסת הנעה כפולה עם יחידת הנעה 1.2 טורבו היברידית לקרוסאובר העירוני של החברה שעד עתה, היה זמין רק בגרסה חשמלית. האוונג'ר 4xe יהיה זמין לרכישה רק לקראת סוף השנה ולכן מדובר רק בחשיפת הפרטים הראשונים על הדגם (הידיעה עודכנה עם כל הפרטים על הדגם).
יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם היא אותה יחידת הנעה חדשה של קבוצת סטלנטיס, מנוע 1.2 ליטר טורבו חדש הפועל במחזור מילר ומייצר בדגם הספק מרבי של 136 כ"ס. על המנוע הזה משודכת תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים e-DCS6 שפותחה במיוחד עבור הנעה היברידית.
לעומת שאר הגרסאות עם יחידת ההנעה הזו להן מנוע חשמלי אחד של 28 כ"ס, באוונג'ר נמצא עוד מנוע כזה שאחראי על הנעת הגלגלים מאחור ומאפשר הנעה כפולה כאשר את שני המנועים מזינה באלקטרונים סוללת 48V קטנה. ג'יפ מבטיחה שללא תלות במצב הטעינה של הסוללה ההנעה הכפולה זמינה תמיד בזכות טכנולוגיית "power looping", ג'יפ לא מוסיפה אך סביר להניח כי מדובר בכך שמנוע הבנזין יכול להזין בעצמו את המנועים החשמליים בעת הצורך - באמצעות הגנרטור שהוא חלק מיחידת ההנעה.
עדכון: כאמור, ג'יפ אוונג'ר 4xe משלב מנוע 1.2 טורבו 136 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים בה משולב מנוע חשמלי 28 כ"ס ו-5.6 קג"מ ויש עוד מנוע חשמלי זהה מאחור. השילוב זה מאפשר לדגם נתון 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ומהירות מרבית של 194 קמ"ש, זאת לעומת 10.9 שניות ו-183 קמ"ש בגרסת האוונג'ר 1.2 טורבו e-Hybrid הנעה קדמית שהושק לאחרונה בישראל.
מערכת ההנעה הכפולה של האוונג'ר 4xe פועלת בצורה הבאה: עד 30 קמ"ש ההנעה היא תמיד כפולה ביחס של 50:50, בין 30-90 קמ"ש המנוע האחורי עדיין מחובר לגלגלים ומצטרף לפי דרישה ומעל 90 קמ"ש, ההנעה היא קדמית בלבד והמנוע האחורי מנותק מהגלגלים לטובת שיפור צריכת הדלק. האוונג'ר 4xe זכה בנוסף להגבהת מרכב של 10 מ"מ לשיפור יכולות השטח (21 ס"מ לעומת 20 ס"מ בדגם הנעה קדמית), יכולת מעבר מים משודרגת בגובה של עד 40 ס"מ ומתלה אחורי מסוג רב חיבורי. לרשות הנהג בורר מצבי שטח המשנה את אופי פעולת מערכת ההנעה בהתאם למצב הנבחר - אוטו, בוץ וחול, שלג ומצב ספורט בו המנוע האחורי זוכה לבוסט של הספק.