ב.מ.וו X7 M50i
ב.מ.וו X7 M50i.
ב.מ.וו X7 M50i
ב.מ.וו X7 M50i.

דגמי M50i החדשים ל-X5 ול-X7 מציעים הספק מרבי של 530 כ"ס יחד עם מראה וכיול ספורטיביים.

 

ב.מ.וו מכריזה על גרסאות קצה חדשות, ב.מ.וו X5 M50i ו- X7 M50i, המיועדות בעיקר עבור השוק האמריקאי ומצוידות במנוע N63 המעודכן עם תוספת של 75 כ"ס לעומת דגמי xDrive50i המצוידים בגרסה המוקדמת של מנוע ה-N63.

 

דגמי M50i מצוידים כאמור במנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו העדכני של ב.מ.וו (שהוצג עם סדרה 8) המייצר הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין 1,700 סל"ד ל-4,600 סל"ד. תחנת הכוח מייצרת נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות בדגם X5 M50i ונתון של 4.7 שניות בדגם X7 M50i. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-209 קמ"ש או 250 קמ"ש בהתאם לסוג הצמיגים.

 

ב.מ.וו X5 M50i
ב.מ.וו X5 M50i.

בשני הדגמים המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה xDrive. שני הדגמים מצוידים בנוסף בחישוקי "21, אותם ניתן לשדרג לחישוקי "22, במערכת פליטה M Sport, מערכת בלימה M sport ובדיפרנציאל M sports המווסת את הכוח בין הגלגלים האחוריים. דגם X5 M50i מצויד בבולמי M אדפטיביים ואילו דגם X7 M50i נשען על מתלי אוויר - אופציה בדגם X5 M50i. מתלי האוויר מאפשרים הנמכה אוטומטית של המרכב ב-20 מ"מ מעל למהירות של 138 קמ"ש או הגבהה של המרכב ב-40 מ"מ מעל לגובה הנורמלי בנסיעה בשטח. לקוחות הדגמים יוכלו לשדרג את חווית הנהיגה באמצעות תוספת של מערכת היגוי לגלגלים האחוריים ובמוטות מייצבים אקטיביים.

 

ב.מ.וו X7 M50i
ב.מ.וו X7 M50i.

שני הדגמים זכו לעדכון חיצוני המעניק להם את המראה הספורטיבי המתבקש. ב.מ.וו לא מספקת בשלב זה תמונות של תא הנוסעים, אך היא מציינת כי נמצא שם גלגל הגה M, מוט הילוכים M, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מושבי ספורט עם תפירה קונטרסטית ותקרה מאלקנטרה.

המחירים בשוק האמריקאי החל מ-$82,150 לדגם X5 M50i והחל מ-$99,600 לדגם X7 M50i.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.