2020 איסוזו D-MAX החדש
איסוזו D-MAX החדש.
2020 איסוזו D-MAX החדש
איסוזו D-MAX החדש.

איסוזו D-MAX החדש מודרני ומשודרג משמעותית בכל התחומים, ישווק עם מערכת הנעה כפולה חדשה ומנועי דיזל חדשים בנפחים של 1.9 ליטר או 3.0 ליטר.

 

איסוזו חשפה אמש בתאילנד את דגמי 2020 החדשים של הטנדר D-MAX, דור שלישי לטנדר הקל של איסוזו שהוא גם הטנדר הנמכר ביותר בישראל. איסוזו D-MAX החדש מציג שיפורים רבים לעומת הדגם הנוכחי בתחומי העיצוב, השימושיות ואיכות החיים של הנהג והנוסעים.

 

טנדרים הם אמנם רכבי עבודה לפני הכל, אך זה כבר מזמן לא אומר שהם אומרים להראות כמו קופסא עם ארגז מאחור וכך גם איסוזו עיצבה את ה- D-MAX החדש. בכל הדגמים נמצא פנסים ראשיים מודרניים בטכנולוגיית בי-לד, ובהתאם לרמת הגימור/גרסה נמצא עיצוב שונה לפגוש הקדמי, החל מפגוש בשחור תעשייתי פשוט בגרסאות הבסיס ועד לפגוש עם גריל קדמי בשחור קרבי בגרסת השטח הבכירה V-CROSS. פנסים אחוריים בעיצוב מודרני ומגוון עיצובים לחישוקי הסגסוגת משלימים את המראה הקשוח והמודרני של הדגם.

 

2020 איסוזו D-MAX החדש
עיצוב מודרני ומוחצן יותר.

בתא הנוסעים החדש של ה-D-MAX איסוזו העניקה לנהג ולנוסעים חוויה משודרגת משמעותית מזו של הדגם הנוכחי, מבלי לוותר על השימושיות הנדרשת מרכב עבודה. כך, לפחות ברמות הגימור הגבוהות, ניתן למצוא מערכת מולטימדיה "7 או "9 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, ממשק מודרני למערכת בקרת האקלים המפוצלת הכוללת יציאות לאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, חומרי גימור ודיפון עשירים כמו ברכב פרטי יחד עם שפע של תאי אחסון גדולים ושימושיים, כולל תא בחלקו העליון של הדשבורד, תא כפפות כפול, תאים גדולים בדלתות ועוד. לקוחות שיצרו תא נוסעים עמיד יותר יוכלו לוותר על חומרי העיטוף הרכים בדשבורד ובדלתות ולהסתפק בגימור פשוט יותר.

 

2020 איסוזו D-MAX החדש תא הנוסעים
איכות חיים של רכב פרטי.

איסוזו מציינת כי תא הנוסעים החדש מרווח יותר, המושבים הקדמיים תוכננו מחדש בכדי לספק תמיכה משופרת לגוף ומשענת המושב האחורי מציעה כעת הטייה לאחור בזווית כהה יותר ביחס לבסיס המושב.

 

איסוזו D-MAX החדש ישווק עם מבחר של שני מנועי דיזל, בהתאם לשוק היעד. שני המנועים זכו לשלל שדרוגים לטובת צריכת דלק חסכונית יותר, פעולה מעודנת וחלקה יותר ופליטת מזהמים נמוכה יותר - בעיקר עבור המנוע לשוק האירופי. מנוע הבסיס הוא מנוע 1.9 ליטר טורבו דיזל DDI Blue (דור שני למנוע המשווק בדגם הנוכחי אצלינו) עם הספק מרבי של 150 כ"ס ב-3,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,800-2,600 סל"ד (לעומת 162 כ"ס ו-36.7 קג"מ במנוע הנוכחי).

 

2020 איסוזו D-MAX החדש
גרסאות חדשות למנועים ונעילת דיפרנציאל אחורי.

המנוע הבכיר של הדגם הוא מנוע 3.0 ליטר טורבו DDI Blue חדש עם הספק מרבי של 190 כ"ס ב-3,600 סל"ד ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ המתקבל בין 1,600-2,600 סל"ד. שני המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית, את דגם ה-1.9 ליטר ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית חדשה.

 

עבור ה- D-MAX החדש איסוזו פיתחה מערכת הנעה כפולה 4X4 חדשה ומשודרגת, כולל שימוש נרחב יותר באלומיניום לטובת הפחתת משקל. מערכת ההנעה הכפולה החדשה כוללת דיפרנציאל אחורי עם נעילה אלקטרומגנטית המאפשרת מעבר מהיר יותר בין מצבי ההנעה השונים. לדגם יכולת מעבר מכשול מים של 80 ס"מ לעומת 60 ס"מ בלבד בדגם היוצא.

 

2020 איסוזו D-MAX החדש
שלדת סולם חדש הקשיחה יותר ב-25 אחוז.

איסוזו D-MAX ממשיך כמובן לעשות שימוש בשלדת סולם, באיסוזו מציינים כי השלדה והמרכב שנעשן עליה זכו לשלל שדרוגים לטובת שיפור התנהגות הכביש, הבטיחות ואיכות הנסיעה. הגלגלים הקדמיים נשענים על מתלים בתצורת עצמות עצה כפולות ואלו האחוריים נשענים על מתלי עלים. לדגם החדש אורך של 5.26 מטר, רוחב של 1.87 מטר ובסיס גלגלים של 3.12 מטר.

 

איסוזו ציידה את ה- D-MAX החדש במערכת ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור. מערכת בלימה אוטונומית או בקרת סטייה מנתיב לא מופיעות במפרט הבטיחות של הדגם, אך סביר להניח כי הגרסה האירופית של הדגם תכלול כסטנדרט את שתי המערכות האלו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.