אופל חוזרת לעשות שימוש בשם פרונטרה (Frontera), אז היה מדובר על רכב פנאי שהתבסס על דגם של איסוזו, בעידן הנוכחי מדובר בקרוסאובר קומפקטי שיחליף בחברה את הקרוסלנד.
אופל קרוסלנד היה רכב מוצלח מבחינת שימושית למשפחה אך עם יחסי ציבור לא מוצלחים בשל עיצוב לא משכנע שניסה לשלב בין קרוסאובר למיניוואן קומפקטי. אופל פרונטרה לעומת זאת יהיה בדיוק מה שהצרכנים מבקשים, קרוסאובר מהשורה זקוף עם נוכחות שגם יהיה גדול יותר מהקרוסלנד.
אופל לא נדיבה בפרטים על הדגם אך די ברור כי הדגם יתבסס על אותם המכלולים של פיג'ו 2008, כלומר על בסיס פלטפורמת CMP בדגמי הבנזין ופלטפורמת e-CMP בגרסה החשמלית של הדגם. היצע המנועים יכלול מנוע 1.2 טורבו רגיל או עם סיוע חשמלי ודגם חשמלי עם מנוע קדמי 156 כ"ס וסוללה בקיבולת של 51kWh שתאפשר טווח נסיעה של כ-400 ק"מ.
אופל מבטיחה שהדגם יהיה מרווח מאוד לנוסעים לצד שימושיות המתאימה למשפחות או לאנשים עם אורך חיים אקטיבי. לצד זה אופל מבטיחה שהדגם ישווק בתמחור אטרקטיבי ותחרותי במיוחד כך שהוא אולי יהיה גדול ומרווח יותר מהמוקה האופנתי אך המחיר יהיה נמוך יותר ודומה לזה של הקרוסלנד היוצא.
אופל תחשוף קצת מאוחר יותר השנה גם את הגרנדלנד החדש, שיתבסס על פיג'ו 3008 החדש, ועם הצגת שני הדגמים החדשים האלו אופל תשלים את המהפך החשמלי שלה עם גרסה חשמלית לכל דגמי החברה, החל מהקורסה הקטנה (ואופל רוקס הייעודי לעיר) ועד לזפירה המבוסס על סיטרואן ג'מפי.