כחצי שנה לאחר שחשפה את ה- Q6 e-tron החשמלי, אודי חושפת כעת את גרסת הקופה של הדגם - Q6 ספורטבק e-tron - ספורטיבי יותר למראה, קצת יותר אווירודינמי ולכן גם טווח הנסיעה קצת ארוך יותר וכרגיל, גם קצת יקר יותר מהגרסה הרגילה.
העיצוב האווירודינמי יותר של ה- Q6 ספורטבק e-tron מאפשר לדגם להשיג מקדם גרר Cd נמוך יותר של 0.26 לעומת 0.28 בדגם הרגיל, כך שלגרסת הטווח הארוך ביותר של הדגם טווח נסיעה של 656 ק"מ לעומת 641 ק"מ בדגם הרגיל. הבדגלים נוספים לעומת הדגם הרגיל הם תא מטען קטן במעט, 511 ליטר לעומת 526 ליטר, אך עדיין נמצא תא מטען קדמי גדול יותר בנפח של 64 ליטר, וקיצוץ של 37 מ"מ במידות הגובה העומדת בדגם על 1665 מ"מ. מעבר לכך הכל כמובן זהה בין שני הדגמים, כולל כמובן השימוש בפלטפורמת PPE 800V, אותן סוללות ויחידות הנעה, עיצוב תא הנוסעים ועוד.
היצע יחידות ההנעה של אודי Q6 ספורטבק e-tron זהות כאמור למוכר לנו מהדגם הרגיל: דגם בסיס עם מנוע אחורי 250 כ"ס (285 כ"ס עם בקרת יציאה מהמקום) וסוללת 75.8kWh, שילוב המאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות או 7.0 שניות בהתאמה, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה של 545 ק"מ. דגם Q6 e-tron Performance ספורטבק משדרג את המנוע האחורי ל-302 כ"ס (322 כ"ס) ואת הסוללה לקיבולת של 95kWh, שילוב המאפשר נתון 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות או 6.6 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה של 656 ק"מ.
מעל דגמים אלו נמצא את דגם ההנעה הכפולה Q6 ספורטבק e-tron קוואטרו עם הספק משולב של 387 כ"ס וסוללת 95kWh, כך שלדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש וטווח נסיעה של 636 ק"מ. בפסגת ההיצע נמצא את דגם SQ6 ספורטבק e-tron עם הספק משולב של 483 כ"ס (510 כ"ס עם בקרת יציאה מהמקום) ולדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש וטווח נסיעה של 607 ק"מ.
טעינה מהירה מאפשרת טעינה של 10-80% מקיבולת הסוללה בזמן של 22 דקות בלבד כאשר הספק הטעינה המרבי עומד על 270kW בדגם ההנעה הכפולה, 260kW בדגם פרפורמנס ו-225kW בדגם הבסיס עם סוללת ה-75.8kWh.
את כל שאר הפרטים על אודי Q6 e-tron תוכלו לקרוא בקישור.