לאחר שחשפה בחודש שעבר את אודי A6 אוונט החדשה, אודי חושפת כעת את גרסת הסדאן החדשה של ה-A6 למי שמוכן להתפשר קצת על השימושיות של גרסת הסטיישן תמורת מראה ספורטיבי ואלגנטי יותר והתנהגות כביש ספורטיבית יותר. להזכירכם, לאודי יש כיום גם אופציה למי שמעדיף מכונית סאלון חשמלית - A6 e-tron שנחשפה אשתקד.
לא תופתעו לגלות כי אודי A6 סדאן החדשה תשווק בשלב זה עם אותן יחידות הנעה שהוצגו עם גרסת הסטיישן, זה כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו 204 כ"ס ו-34.6 קג"מ - 0-100 קמ"ש ב-8.2 שניות ומהירות מרבית של 244 קמ"ש, 2.0 ליטר טורבו דיזל 48V עם 204 כ"ס ו-40.8 קג"מ כאשר את דגם זה ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה - 0-100 קמ"ש ב-7.8 שניות או 6.9 שניות ומהירות מרבית של 244 קמ"ש, בהתאמה.

גרסת ההנעה הבכירה, עם הנעה כפולה כסטנדרט, מצוידת במנוע 3.0 ליטר V6 טורבו 48V המייצר הספק מרבי של 367 כ"ס ומומנט מרבי של 56.1 קג"מ - 0-100 קמ"ש ב- 4.7 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. כל המנועים מעודכנים לעומת הדגם היוצא, עם מערכת תזמון חדשה המאפשרת פעולה במחזור מילר, מגדש טורבו VTG ועוד, כל זה לטובת הפחתת פליטת המזהמים מהמנוע. מערכת הסיוע החשמלי משלבת סוללת ליתיום-יון 1.7kWh 48V ומנוע חשמלי קטן בהספק של 24 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שלושה סוגי מתלים, סטנדרטי עם בולמים וקפיצי פלדה ולפי אודי הדגש כאן הוא על שיפור הנוחות לעומת הדגם היוצא, מתלי ספורט עם הנמכת מרכב של 20 מ"מ עם דגש על ניהוג ספורטיבי ומי שרוצה ליהנות מכל העולמות יוכל לבחור בקפיצי אוויר משולבים בבולמים אדפטיביים. במצב הסטנדרטי המרכב נמוך יותר ב-20 מ"מ לעומת המתלים הסטנדרטיים והעברת בורר מצבי הנהיגה למצב dynamic תנמיך את המרכב בעוד 10 מ"מ. מהצד השני, מתלי האוויר מאפשרים את הגבהת המרכב ב-20 מ"מ מעל המצב הרגיל כאשר במצב זה המהירות המרבית מוגבלת ל-85 קמ"ש. מצב זה שימושי בנסיעה בשלג עמוק יחסית או בנסיעה על כבישים משובשים במיוחד. את דגמי ההנעה הכפולה ניתן לקבל בנוסף גם עם מערכת היגוי אחורית המאפשרת הטייה של עד 5 מעלות.
חלל תא הנוסעים של ה- A6 סדאן החדשה הוא אותו חלל תא נוסעים, בשינויים קלים, המשרת כיום את כל הדגמים הבכירים והעדכניים של אודי, החל מה- A5 החדשה ועד ל-Q6 e-tron שהיה הראשון להציג את תא הנוסעים החדש של אודי המשלב חומרים איכותיים עם מראה טכנולוגי המתקבל באמצעות מערכת MMI Panoramic Display עם מסך פנורמי המכיל מסך "11.9 עבור לוח המחוונים ומסך "14.5 עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת ואופציה למסך "10.9 עבור הנוסע.

לצד זה נוכל למצוא בקרת אקלים מפוצלת ל-3 עד 4 אזורים, משטח טעינה אלחוטי, סגירה רכה לדלתות, חלון גג כפול, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה הכוללת תפריט אקטיבי המאפשר לתפעול מערכות שונות ברכב מבלי להסיר את המבט מהכביש, תפעול קולי מבוסס ChatGPT, תאורה ראשית דיגיטלית עם חתימת תאורה אקטיבית, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 עד 20 רמקולים, אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA ועוד.

לאודי A6 סדאן החדשה אורך של 4.99 מטר, רוחב של 1.88 מטר ובסיס גלגלים של 2.93 מטר, לעומת אחת המתחרות העיקריות, סדרה 5 החדשה, אודי A6 קצת קצרה יותר, גם בבסיס הגלגלים. נפח תא המטען בדגם הסדאן עומד על 492 ליטר כאשר דלת תא המטען חשמלית כסטנדרט ואופציה ניתן להוסיף פתיחה ללא מגע.