יונדאי ארה"ב, שם תשווק האלנטרה החדשה בעוד מספר חודשים, מספקת לנו סיבוב היכרות קצר עם האלנטרה החדשה, אותה יונדאי חשפה בחודש שעבר.
יונדאי העניקה לאלנטרה החדשה עיצוב מוחצן דמוי קופה עליו הולבשה שפת העיצוב העדכנית של המותג המתאפיינת בגריל "מפל המים" החדש המשובץ באלמנטים זוויתיים המעניקים לו מראה של תכשיט ומאחור נמצא פס תאורה המחבר בין שתי יחידות התאורה האחוריות ומעניק לדגם חתימת תאורה ייחודית גם מאחור.
האלנטרה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה והיא גדולה משמעותית מהדגם הנוכחי. עם אורך של 4,658 מ"מ, רוחב של 1,826 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,720 מ"מ האלנטרה החדשה ארוכה יותר ב-56 מ"מ מהדגם היוצא, רחבה ממנו ב-25 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו עוד 20 מ"מ לטובת מרווח רגליים משופר במושב האחורי שבזכות התכנון החדש של תא הנוסעים גדל משמעותית ב-58 מ"מ.
האלנטרה החדשה תשווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית, דומה לזו המוכרת לנו מהאיוניק, שילוב של מנוע 1.6 ליטר עם מנוע חשמלי ותיבת 6 הילוכים DCT היוצרים מערכת הנעה בהספק כולל של 141 כ"ס ו-26. קג"מ. בתקן EPA האמריקאי, המחמיר מזה האירופי, לדגם צריכת דלק משולבת של 21.2 ק"מ לליטר.