מאז שהוצג הדגם המקורי של האוקטביה בשנת 1959, סקודה ייצרה מאז ועד היום 7 מיליון יחידות מהדגם, רובם המוחלט כמובן משלושת הדורות האחרונים.
במקביל לתחילת השיווק של האוקטביה החדשה באירופה, ירדה מפס הייצור האוקטביה ה-7 מיליון, כמובן מהדור הרביעי והחדש לדגם שהוצג בחודש נובמבר האחרון. כאשר סקודה הציגה את האוקטביה החדשה היא ציינה 6.5 מיליון יחידות שנמכרו עד אז מהדגם, אז איך היא הגיע כל כך מהר למספר 7 מיליון? היא צירפה לספירה את 400,000 היחידות שיוצרו מהאוקטביה המקורית שהוצג עוד בשנת 1959 והייצור שלה נמשך מאחורי מסך הברזל עד שנת 1971.
אנחנו כמובן מכירים את האוקטביה רק משנת 1996, מהעידן החדש של הדגם והמותג תחת הבעלות של קבוצת פולקסווגן. גם בלי לספור את הדגם המקורי, האוקטביה היא עדיין הדגם הנמכר ביותר של סקודה והדגם שאחראי יותר מכל שאר הדגמים של המותג למיצוב ולהצלחה של המותג.
מהדור הראשון של האוקטביה המודרנית סקודה ייצרה 1,440,000 יחידות. מהדור השני של הדגם, שהוצג בשנת 2004 ושווק במשך 9 שנים ארוכות יחסית לעולם הרכב, סקודה ייצרה כבר בכ-2,500,000 יחידות. הדור השלישי של האוקטביה הוצג בסוף 2012 ואפשר לומר כי לפחות עבור השוק המקומי שלנו, זה הדגם אשר החל את המהפך עבור המותג וסייע לו להפוך למותג האירופי הנמכר ביותר בישראל ולמותג הרביעי הנמכר ביותר בשוק הרכב הישראלי ובצדק רב שכן לסקודה רכבים איכותיים מאוד המספקים שימושיות יוצאת דופן, כמו תא המטען העצום של האוקטביה, יחד עם כל הטכנולוגיה המתקדמת של קבוצת פולקסווגן.
אם הדור השלישי של האוקטביה הציג מהפכה של איכות ומרווח, בזכות המעבר לפלטפורמת MQB, הדור הרביעי שהוצג לאחרונה מציג את מהפכת הקישוריות, הטכנולוגיה והבטיחות עבור הדגם. את האוקטביה החדשה אנחנו צפויים לפגוש בישראל רק לקראת סוף השנה/תחילת השנה הבאה.