טויוטה קורולה excite אקסייט
הקורולה שומרת על מחירה, היאריס בנזין מתייקרת.
טויוטה קורולה excite אקסייט
הקורולה שומרת על מחירה, היאריס בנזין מתייקרת.

עדכון נוסחת המס הירוק באפריל גרמה לעלייה ממוצעת של 2000-3000 שקל במחירי הרכב החדש בישראל, בחלק מהמקרים יבואני הרכב ניצלו את ההזדמנות להעלות מחירים למרות שלא חל שינוי בדרגת הזיהום.

 

עם כניסתה של נוסחת המיסוי הירוק לתוקף באפריל, יבואני הרכב עדכנו את מחירון הדגמים אותם הם מייבאים בהתאם. ברוב הדגמים בישראל נרשמה התייקרות הנעה בין 2,000 ל-3,000 שקל בשל עלייה לרמת זיהום גבוהה יותר (מתוך 15 דרגות זיהום אפשריות), חלק מהדגמים שמרו על מחירם הקודם, בעיקר דגמים היברידיים קטנים יחסית (משפחתיות ומטה) ובחלק מהמקרים היבואנים ניצלו את העדכון להעלות מחירים בדגמים מסוימים גם אם לא כל חל שינוי בדרגת הזיהום.

 

בטויוטה לדוגמה נרשמה עלייה של 2000-3000 שקל במקרה של היאריס 1.5 ליטר בנזין, הראב4 התייקר בדגם ההיברידי בין 10,000-18,000 שקל, חלק מדגמי ה- C-HR התייקרו ב-3,000 שקל ועוד. הקורולה החדשה על שלל גרסאותיה שמרה על מחירה, למעט דגם ה-1.6 ליטר בנזין שהתייקר ב-3,000 שקל.

 

קיה ספורטאז׳
הספורטאז׳ התייקר ב-2000 שקל בכל רמות הגימור.

בקיה נרשמה עלייה של 400 עד 5000 שקל במחירון הפיקנטו (66,900-84,900 שקל), הריו 1.0 טורבו שעלתה מקבוצה 2 ל-4 התייקרה ב-2,000 שקל (104,900 שקל), קיה סיד 1.4 טורבו החדשה התייקרה ב-4,000 שקל בדגם החמש דלתות ו-2,000 שקל בדגם הסטיישן (128,900 שקל ו-136,900 שקל בהתאמה), קיה ספורטאז׳ התייקר ב-2,000 שקל בכל רמות הגימור (החל מ-147,900 שקל), קיה סטוניק התייקר ב-2,000 שקל (החל מ-109,900 שקל), קיה סורנטו התייקר בין 2,000 ל-9,000 שקל, זאת למרות שלא חל שינוי בדרגות זיהום האוויר בדגם.

 

יונדאי טוסון
התייקרות של 1000-2000 שקל במחירו של הטוסון.

ביונדאי נרשמה התייקרות של 2,000-3,000 שקל בדגמי ה-i10 (החל מ-77,900 שקל), יונדאי i20 התייקרה בין 2,000-3,400 שקל (החל מ-99,900 שקל), יונדאי קונה התייקר ב-1,000 שקל בדגמי 2x4 החדשים, יונדאי טוסון התייקר בין 1,000-2,000 שקל (החל מ-151,900 שקל), הסנטה פה התייקר ב-2,000 שקל (החל מ-251,900 שקל).

 

במיצובישי נרשמה התייקרות של 2,000 שקל במחירה של הספייס סטאר, מיצובישי ASX התייקר בין 1,000-2,000 שקל, אקלפיס קרוס התייקר ב-2,000 שקל בשתי רמות האבזור הבכירות ו-1,000 שקל בדגם הנעה כפולה, מיצובישי אאוטלנדר רושם התייקרות של 1,000-5,000 שקל מחירו של האאוטלנדר PHEV נותר ללא שינוי.

 

מיצובישי אקליפס קרוס
התייקרות של 1000-200 במחירו של האקליפס קרוס ו-1000-5000 שקל במחירו של האאוטלנדר.

במאזדה נרשמה התייקרות של 2,000 שקל במחירי מאזדה 3 (החל מ-136,000 שקל), מאזדה 2 שומרת על מחירה הקודם, מאזדה 6 התייקרה משמעותית ב-6,000 שקל (החל מ-175,900 שקל), מאזדה CX-3 התייקר ב-1,900 שקל (החל מ-138,900 שקל) ומאזדה CX-5 שומר על מחירו הקודם.

 

בסיאט נרשמה עלייה קלה של 1,000 שקל במחירי הארונה והתייקרות של 1,500-2,000 שקל בחלק מרמות הגימור של האיביזה.

בסובארו נרשמה עלייה של 5,000 בדגמי ה-1.6 ליטר של סובארו XV ועלייה של 3,000 שקל במחיר דגמי ה-2.0 ליטר, סובארו פורסטר החדש התייקר בדגם X ב-3,000 שקל ובאאוטבק X נרשמה עלייה של 6,000 שקל. סובארו B4 רשמה התייקרות משמעותית של 10,000 שקל בשתי רמות הגימור של הדגם.

 

בהונדה נרשמה התייקרות של 2,000 עד 3,000 שקל בדגמי הג׳אז, חלק מדגמי הסיוויק התייקרו בין 1,000 ל-4,000 שקל והונדה HR-V התייקר ב-2,000 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.