שברולט חושפת את הספארק החשמלית, עם מנוע חשמלי חזק בהספק של 134 כ"ס המספיק לפחות מ-8 שניות 0-100 קמ"ש.
שברולט חושפת לראשונה את הספארק העירונית בגרסתה החשמלית אשר תוצג בסוף החודש בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס.
הספארק EV החשמלית, עושה שימוש במנוע חשמלי מקורר שמן ועם מגנטים קבועים בעל הספק של כ-134 כ"ס ומומנט אדיר למכונית כל כך קטנה – 55.2 קג"מ. רק לשם ההשוואה, פורשה 911 החדשה עם מנוע בוקסר 6 צילינדרים בנפח 3.4 ליטר מוציא מומנט של 39.7 קג"מ.
הספארק החשמלית, למרות היותה מכונית עירונית קטנה, שוקלת לא פחות מ-1,346 ק"ג. זאת כמובן בשל התוספת של מערך סוללות במשקל של 255 ק"ג, המותקן בחלקה האחורי תחת רצפת המכונית. למרות המסה הזו, הספארק תוכל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-8 שניות, כך לפי ג'נרל מוטורס.
שברולט לא מציינת את טווח הנסיעה, אלא רק מציינת שמערך הסוללות בעל קיבולת של יותר מ-20KWh ושזמן הטעינה עומד על 8 שעות או 20 דקות בלבד ל-80% מהקיבולת דרך מתקן לטעינה מהירה.
חיצונית, הספארק החשמלית זוכה לגריל כוורת בדומה לשברולט וולט ולמספר שינויים קטנים שנועדו לשפר את זרימת האוויר סביב הרכב לטובת הקטנת מקדם הגרר. בתא הנוסעים, לא תמצאו כל שינוי ממשי לעומת דגם הבנזין הרגיל, למעט לוח שעונים דיגיטלי המותאם למערכת ההנעה החשמלית.
שברולט תעניק אחריות של שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה והשיווק יחל בחודשים הראשונים של 2013, תחילה בקליפורניה בלבד, שם מכונית חשמלית נהנית מהטבה כולל בסכום$10,000, מה שצפוי להעמיד את מחירה של הספארק החשמלית על כ-$20,000, כמה אלפי דולרים פחות מניסאן ליף החשמלית או שברולט וולט.