הגולף Mk8 החדשה תוצע עם מערכת מיקרו היברידית 48V. בנוסף פולקסווגן מציגה מנוע 2.0TDI חדש שגם הוא יוצע עם מערכת מיקרו-היברידית.
קבוצת פולקסווגן חושפת בכנס השנתי שלה למנועים שנערך בוינה, שלושה חידושים טכנולוגיים אשר כולם נועדו בכדי להשיג צריכת דלק חסכונית יותר ופליטת מזהמים נמוכה יותר. החידושים הם: מערכת הנעה מיקרו היברידית 48V לגולף הבאה אשר תוצג בהמשך השנה, מנוע 2.0TDI דיזל חדש אשר לראשונה יוצע גם עם מערכת מיקרו היברידית ומנוע 1.5TGI Evo חדש להנעה בגז טבעי דחוס.
מערכת ההנעה המיקרו היברידית 48V הוצגה לראשונה עם הדגמים הבכירים של אודי וכעת היא עושה את דרכה גם אל הדגמים "העממיים" של פולקסווגן כאשר הגולף החדשה תהיה הראשונה בפולקסווגן לעשות שימוש במערכת הזו. בדגמים של אודי לפחות, מערכת זו כוללת מנוע חשמלי המחובר ברצועה למנוע ומשמש כמנוע עזר ומתנע וכן טוען את סוללות הליתיום-יון הקטנה של המערכת (ביחד עם מערכת רגנרציה לניצול אנרגיית הבלימה.
השילוב הזה מאפשר שיוט, בין 55 ל-150 קמ"ש, על בסיס המנוע החשמלי בלבד למשך של עד 40 שניות וכן לשמש כתחליף חסר רעידות למערכת העצור/סע המוכרת.
פולקסווגן מציגה בנוסף מנוע דיזל חדש, 2.0 ליטר TDI (קוד EA288 Evo) אשר יוצע בהספקים של 136 כ"ס ועד ל-204 כ"ס. המנוע יוצע עם מערכת מיקרו היברידית 12V. בנוסף, פולקסווגן מציינת כי המנוע ישולב גם במערכת היברידית מלאה - פלאג-אין.
לא ממש רלוונטי לשוק המקומי שלנו, אך פולקסווגן הציגה בכנס גם גרסת גז CNG למנוע ה-1.5 ליטר טורבו שלה - 1.5TGI Evo. למנוע זה הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1,400 ל-4,500 סל"ד. בפולקסווגן מעריכים כי צריכת הגז במנוע זה, לו היה מותקן בגולף הנוכחית, עומדת על 3.5 ק"ג גז לכל 100 ק"מ.