טויוטה וסובארו מציגות פלטפורמה לרכב חשמלי אשר תשמש בין היתר לקרוסאובר חשמלי משותף לשני המותגים.
טויוטה וסבוארו מרחיבות את שיתוף הפעולה ארוך השנים ביניהן (משנת 2005) וכעת הן חושפת יחדיו פיתוח של פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי (BEV), פלטפורמה אשר תשרת את שתי החברות ומיועדת לרכבי נוסעים חשמליים מבוססי סוללה בגודל בינוני עד גדול.
כל חברה תתרום לפלטפורמה בתחום המומחיות שלה, סובארו תעניק לפלטפורמה מערכת הנעה כפולה ייעודית וטויוטה תהיה אחראית על פיתוח מערכת ההנעה החשמלית שתשרת את הדגמים העתידיים אשר יהיו מבוססים על הפלטפורמה. בנוסף, החברות מדווחות על פיתוח משותף של קרוסאובר חשמלי בסגמנט C, כלומר בגזרת יונדאי טוסון וסובארו XV, אשר ישווק תחת שני המותגים.
לכולם כבר ברור שהעתיד שייך לרכב החשמלי, אך בטיוטה מאמינים שהנעה חשמלית ברכבים לא צריכה להתבסס על סוללות גדולות וכבדות אלא על תא דלק מימני. יחד עם זאת, גם בטויוטה יודעים ומודים כי לטכנולוגיית תא הדלק נדרש עוד עשור של פיתוח בכדי שעלות רכב מימן תהיה זהה או דומה לזו של רכב עם מנוע בעירה פנימי. סביר להניח כי ההבנה הזו גרמה לטויוטה לצאת למהלך הזה עם סובארו - פיתוח של רכב חשמלי מבוסס סוללה - שכן גם אם הפלטפורמה הזו נועדה רק לגשר על העשור הקרוב, טויוטה לא יכולה להרשות לעצמה להיות יצרן ללא רכב חשמלי מלא בשנים הקרובות.