BIAC הסינית שרכשה את זכויות העיצוב של סאאב לפני שנמכרה לספייקר הציגה רכב עם אפשרות להחלפה סוללות מהירה
BIAC שהציגה שתי מכוניות על בסיס הסאאב 9-3 והסאאב 9-5 הקודמות בשמות C60 ו- C71 בהתאמה, הציגה גם גרסה חשמלית C71 EV עם אפשרות לסוללות מתחלפות כמו הפתרון של בטר פלייס. האם מדובר באותה שיטה או העתקה? לא ברור עדיין אך אצל הסינים הכל אפשרי ובשום מקום לא נמצא לוגו או שמה של בטר פלייס.
הטווח המוצהר עומד על 144 ק"מ. אופטימי לרכב כבד וגדול עם מערך סוללות קטן יחסית, שזו הבעיה העיקרית של כל תצורת הסוללות המתחלפות המוגבלות בגודל ובמיקום על-מנת לאפשר את החלפת הסוללות.