אינפיניטי הציגה בתערוכת לוס אנג'לס את ההיברידית הראשונה שלה, שתחל להימכר לקראת אביב 2011.
אינפיניטי, למרות אופייה הספורטיבי המובהק, לא מוותרת על גרסה היברידית, בעיקר בכדי לא להישאר מאחורי המתחרות שלכולן כבר יש גרסאות חסכוניות בין עם מנועי דיזל מתקדמים או הנעה היברידית. אינפיניטי בחרה להציג את ההיברידית הראשונה שלה במשפחת רכבי הסאלון שלה M.
אינפיניטי M35h ההיברידית, שהוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה 2010, עושה שימוש במנוע 3.5 ליטר V6 במחזור אטקינסון, (הספק של 302 כ"ס)יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 67 כ"ס היוצרים יחדיו הספק כולל של 360 כ"ס. אינפיניטי M35h יכולה לנסוע על בסיס הסוללות בלבד עד למהירות של 100 קמ"ש, אך אינפיניטי לא מצהירה עד לאיזה טווח.
אינפיניטי M35h פועלת ב-4 מצבים באמצעות שני מצמדים, אחד יבש ושני רטוב המפרידים ומסנכרנים את פעולת שני המנועים. במצב של האטה או הורדת הרגל מדוושת הגז, מנוע הבנזין כבה ורק המנוע החשמלי מחובר וטוען את הסוללות בניצול אינרציית הרכב. לא נעשו מבדקי מעברה רשמיים לצריכת הדלק, אך אינפיניטי צופה צריכה של 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-13.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. המערכת ההיברידית מוסיפה כ-120 ק"ג למשקלה לעומת ה-M37 למרות זאת הביצועים צפויים להיות דומים עם כ-6.0 שניות ל-100 קמ"ש.