שברולט קרוז תתחדש השנה בעוד שתי תצורות: מרכב האצ'בק 5 דלתות ומנוע 1.4 טורבו 138 כ"ס.
UMI, יבואנית שברולט לישראל, תרחיב את משפחת הקרוז לקראת הרבעון הרביעי של 2011 ותציג בישראל גרסת האצ'בק לקרוז וכן גרסה עם מנוע 1.4 ליטר טורבו שתימכר במקביל לשני המנועים שכבר נמכרים כאן, 1.6 ליטר 124 כ"ס ו-1.8 ליטר 136 כ"ס.
החדשה החשובה יותר כמובן זו הגעתה של גרסת החמש דלתות האצ'בק של הקרוז, שתאפשר לשברולט (UMI) להגדיל את היצע הדגמים מול המתחרות שהסתמך עד היום על גרסת הסדאן בלבד. קרוז האצ'בק קרצה בכ-30 ס"מ מגרסת הסדאן ומציעה נפח תא מטען של 400 ליטר, 50 ליטר פחות מגרסת הסדאן.
חידוש נוסף ומעניין לא פחות זו הגעתה של גרסת 1.4 ליטר טורבו (שדגם אחד כבר נמצא בישראל) בהספק של 138 כ"ס ב-4,900 סל"ד ו-20.5 קג"מ החל מ-1,850 סל"ד. זהו מנוע המתקדם ביותר עימו מוצעת הקרוז (הזרקת דלק ישירה) "בעל גמישות יוצאת דופן”, כך לפחות לפי מנכ"ל UMI, אבי ארוך, בשיחת חולין בעת השקת שברולט סוניק. וכן, מנכ"ל UMI חי ונושם את כל היצע הדגמים של UMI ולא נוהג רק בקאדילק SRX.
מנוע ה-1.4 טורבו מציע ביצועים טובים של 9.4 שניות 0-100 קמ"A עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק עם מנוע זה שופרה לאחרונה (הפחתת יחס העברה הסופי) וצריכת הדלק עומדת על 16.1 ק"מ לליטר בינעירוני ו-10.2 ק"מ לליטר עירוני. הנתונים הם לפי תקן EPA האמריקאי המחמיר יותר בצריכה הבינעירונית ומחמיר קצת פחות בצריכה עירונית למול התקן האירופאי המקובל בישראל.