שברולט אוואו (אבאו) סדאן נחשפת בגרסתה האמריקאית שלמעט המנועים השונים והאבזור, זהה לאוואו שתגיע אלינו במהלך השנה.
שברולט מציגה לקראת תערוכת דטרויט את האוואו האצ'בק וסדאן החדשות. בארה"ב היא תשווק תחת השם סוניק (Sonic), אך למעט עובדה זו, אבזור ומנועים שונים, זו אותה גרסה בדיוק שתשווק גם אצלנו בהמשך השנה (למרות שגרסה זו מיוצרת בארה"ב ולא בקוריאה). את האוואו האצ'בק 2011 החדשה כבר הכרנו בספטמבר אשתקד, כך שמה שמעניין אותנו יותר זו גרסת הסדאן החדשה של האוואו.
שברולט לא נכשלת בעיצוב גרסת הסדאן והיא נראית הרמונית וזורמת עם מראה אגרסיבי אך בוגר האופייני לאוואו, כפי שהיינו מצפים מעיצוב גרסת סדאן מדף חלק ולא על בסיס גרסת ה-האצ'בק. ללא ספק, האוואו דסאן נראית בתמונות טוב מ-מאזדה 2 סדאן ששתיהן מתחרות על אותה משבצת של סופרמיני משפחתית, למרות שעל הכוונת של האוואו החדשה, נמצאת פורד פיאסטה המצליחה הן בארה"ב והן באירופה. שברולט לא מפרסמת מידות מלאות, אך לפי שברולט האוואו החדשה תציג את המרווח הגדול בקטגוריה כאשר האורך הכולל של גרסת הסדאן עומד על 4.40 מטר ושל גרסת ה-האצ'בק על 4.04 מטר.
בתחום המנועים, את האוואו החדשה, בגרסתה האירופאית) ישרתו ארבעה מנועים בהספקים שונים. הראשון, מנוע 1.2 ליטר בנזין בהספקים של 70 כ"ס ו- 86 כ"ס. מנוע נוסף הוא 1.4 ליטר בהספק של 100 כ"ס ואחרון בהיצע מנוע 1.6 ליטר בהספק של 115 כ"ס. האבאו 2011 תוצג בנוסף, לראשונה אי פעם, עם מנוע דיזל בנפח 1.3 ליטר בשני הספקים של 75 כ"ס או 95 כ"ס. מנוע הדיזל ישודך למערכת עצור/סע. המנועים ישודכו לתיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית, זהה לזו המשרתת את הקרוז (בגרסתה החדשה). פרטים נוספים על גרסת הסדאן נוכל למסור לכשתוצג האוואו החדשה היום (ב') בתערוכת דטרויט.