קרייזלר פסיפיקה המחודש זכה לעיצוב חיצוני מעודכן, מערכת Uconnect 5 חדשה ומתקדמת, אופציה להנעה כפולה ולתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.
קרייזלר חשפה בתערוכת שיקגו את דגמי 2020 החדשים של הפסיפיקה, המיניוואן בגודל מלא של קרייזלר ובתכלס הדגם היחיד כיום של המותג אם מתעלמים מה-300 הקשישה. הפסיפיקה זוכה לעדכון משמעותי לעיצוב החיצוני, יחד עם מערכת מולטימדיה חדשה, גימור משודרג ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.
חזית הדגם עוצבה מחדש לחלוטין, קצת פחות מיוחדת מזו של מהדגם היוצא אך ללא ספק מודרנית יותר, בעיקר בזכות יחידות התאורה החדשות המבוססות תאורת LED. להורים שנאלצו לוותר על רכב הספורט שלהם, קרייזלר מציעה את רמת הגימור לימיטד S עם השחרה מקיפה של כל חלקי הכרום השונים ועם חישוקים בעיצוב ספורטיבי, בשחור כמובן, וצבע חיצוני שחור השילוב הזה יוצר מיניוואן "כועס" למראה. מאחור אנחנו פוגשים פנסים חדשים מבוססי תאורת LED וכמעט כמו כל רכב חדש לאחרונה, הם מחוברים בפס תאורה לכדי יחידה ויזואלית אחת.
לראשונה, קרייזלר מציעה את הפסיפיקה עם אופציה למערכת הנעה כפולה AWD המסוגלת להעביר עד 100% מהמומנט לגלגלים האחוריים או לנתק אותם לטובת שיפור צריכת הדלק. דגמים אלו כוללים מוט מייצב אחורי וכיול שונה למתלים המגביה את המרכב ב-20 מ"מ.
בתמונות אנחנו רואים גם את רמת הגימור הבכירה והחדשה של הדגם, Pinnacle, הכוללת מעבר לעיצוב חיצוני משודרג עם שבכה ייחודית לגריל הקדמי והרבה נגיעות כרום, גם ריפודי עור נאפה בגוון חום עם כריות תואמות למושבים האחוריים, מושבי כורסא נפרדים בשורה השנייה, תקרה כהה מזמש, חלון גג קדמי כפול ועוד אחר אחורי, קונסולה מרכזית מורחבת עם תא אחסון גדול ומשטחי טעינה אלחוטיים ועוד. ברמת גימור זו כמעט כל דבר חשמלי כמובן, כולל דלתות ההזזה או קיפול המושבים מאחור.
במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה Uconnect 5 החדשה עם מסך "10.1 גדול יותר וממשק גרפי חדש לחלוטין והבטחה למעבד גרפי מהיר במיוחד (פי 5) שיספק חווית משתמש זורמת. המערכת כוללת תפעול קולי טבעי, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי - בחיבור אלחוטי, אלקסה של אמזון, אפשרות להתאמה אישית של האריחים המרכיבים את מסך הבית ושישה פרופילים שונים השומרים כל אחד את ההעדפות האישיות של המשתמש. כמו כל מערכת מודרנית גם מערכת זו תזכה לעדכונים OTA.
בתקרת תא הנוסעים מותקנת מצלמה (FamCAM) המאפשרת להורים לצפות בילדים מאחור כולל זום לאחד המושבים. נחמד, אבל בטיחותי? בנוסף נוכל למצוא בתא הנוסעים המעודכן לא פחות מ-12 שקעי USB, מטייפ A או טייפ C. בקרייזלר מבטיחים כי הנסיעה שקטה יותר בזכות שמשות אקוסטיות חדשות ואטימה משודרגת ואיכות הנסיעה שודרגה באמצעות חיזוקי שלדה שונים.
גם מפרט הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים כך שמפרט הבטיחות הסטנדרטי בדגם כולל כעת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל - לפנים ואחור בזיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון ״זחילה בפקקים״, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. לקוחות שירצו יותר יוכלו להוסיף מצלמת 360 מעלות, מערכת חניה אוטומטית ובלימה אוטונומית במהירויות חניה נגד כל מכשול.
בתחום ההנעה אין שינוי, מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 280 כ"ס או דגם פלאג-אין, המבוסס על אותו מנוע שעבר התאמה להנעה היברידית, עם טווח נסיעה חשמלי של כ-48 ק"מ.