קרייזלר 300, מכונית הסאלון החדשה של קרייזלר נוחתת בישראל עם עיצוב מרשים ותג מחיר תחרותי במיוחד.
מכשירי תנועה, יבוענית מכונית קרייזלר לישראל, משיקה היום (א') את קרייזלר 300 בישראל החדשה בישראל (נקראת גם 300C על שם הדגם היוצא).
קרייזלר 300 החדשה תשווק בישראל עם יחידת הנעה אחת,מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר בהספק של 292 כ"ס ב-6,350 סל"ד ו-35.7 קג"מ ב-4,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית מבית ZF (כמו באודי A8, דגמי ב.מ.וו ועוד) ומספק ביצועים של 7.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש.
צריכת הדלק של דגם זה עומדת על 10.3 ק"מ לליטר. בעולם, קרייזלר 300 מוצעת גם עם מנועים נוספים בהספקים של 363 כ"ס, 471 כ"ס וכן 190 כ"ס ו-239 כ"ס עם מנוע V6 דיזל, באירופה בלבד.
קרייזלר 300 תוצע בישראל בשתי רמות אבזור. רמת הבסיס "לימיטד" במחיר של 300,000 שקל תציע בין היתר: ריפודי עור ותפעול חשמלי למושבים כולל זיכרונותואוורור/חימום למושבים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על נקודות מתות, חיישני חניה מלפנים ומאחור ומצלמת רוורס, מסך מגע "8.5 מרכזי ו-9 רמקולים, חלון גג חשמלי ועוד.
רמת האבזור "לקשרי" מוסיפה לרשימת האבזור: מנופי תפעול להילוכים על ההגה, חישוקי "20!, דיפון יוקרתי יותר ועוד.
כמו הדגם הקודם, גם ה-300 החדשה מתבססת על פלטפורמת ההנעה האחורית של מרצדס E קלאס. אך בניגוד לדור הקודם שהיה מופע של מוחצנות אך רכב בינוני למדי באיכותו, הדגם החדש איכותי בהרבה והוא הסמל הראשון למעשה למהפכת הדגמים של קרייזלר לאחר שנרכשה ע"י פיאט. באירופה תשווק קרייזלר 300 החדשה כלנצ'יה תמה.