קוניגסג השוודית חושפת את האגרה ONE:1 הקיצונית עם הספק של 1340 כ"ס וטענה למכונית הסדרתית המהירה בעולם.
יצרנית מכונית העל השוודית קוניגסג, חושפת את האגרה ONE והיא לא פחות מהטוענת לכתר המכונית הסדרתית המהירה בעולם עם נתון מהירות מרבית של 440 קמ"ש שהיא קמ"ש יותר מהשיא שנקבע רק לאחרונה ע"י הנסי וונום GT.
בכדי לעשות זאת, האגרה ONE:1 מצוידת במנוע V8 כפול מגדשי טורבו שנלקח מהאגרה R ומייצר בדגם הספק מרבי של 1340 כ"ס, 240 כ"ס יותר מבאגרה R. למי שכבר הספק לנחש, שמו של הדגם ניתן לו בזכות יחס הספק/משקל של 1:1 וזה כבר נתון מרשים עוד יותר ושם בצל מכוניות סופר ספורט כגון לה פרארי החדשה, פורשה 918 ספיידר ואף את הבוגאטי ויירון סופר ספורט עם ה-1200 כ"ס שלה.
קוניגסאג, החוגגת השנה 20 למותג האקזוטי, ביצעה שינויים רבים באגרה R בכדי להשיג נתונים שכאלו באגרה ONE:1, אמבטיית הקרבון המהווה את גוף הרכב תוכננה מחדש והיא קלה בכ-20% מזו של האגרה R, הותקנה מערכת אווירודינמיקה אקטיבית, מערכת שליטה אקטיבית על גובה המרכב מהקרקע, בולמים בעלי דרגת קשיחות משתנה, מערכת פליטה מטיטניום ועוד.
מערכת האווירודינמיקה האקטיבית כוללת שני מדפים קדמיים וכנף אחורית כפולה. מערך זה זה מאפשר לאגרה ONE:1 להשיג כוח הצמדה של 610 ק"ג במהירות של 260 קמ"ש, בדיוק כמו המקלארן P1 החדשה. למעט המהירות המרבית, קוניגסג לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים של הדגם אך היא מציינת שעם צמיגי גביש, הדגם מסוגל לייצר תאוצה של 2g בפניה.