פיג'ו מצהירה על חזרתה של ה-205 GTI לא במובן של רטרו אלא במובן הרוחני והמכני, פשוט להנות מנהיגה בפיג'ו
תנסו להפעיל את גלגלי הזיכרון, קחו למשל 10 שנים לאחור, תנסו להיזכר בקטנות חמות וספורטיביות. למישהו עולה תמונה של פיג'ו בראש? גם לי לא, יש גולף VR6, ומאזדה MX5 (נכון לא בדיוק בקטגוריה) ורנו קליאו ספורט אבל אין אף תמונה בראש של פיג'ו ואת העובדה הזו פיג'ו מאוד מעוניינת לשנות ולהחזיר לתודעה את פיג'ו כרכב לנהג.
פיג'ו שהציגה הצהרת כוונות עם ה-RCZ המרשימה, מתכננת לייצר על בסיס מחליפת ה-207 (כנראה ה-208) גרסת GTI שתחזיר עתרה ליושנה. אם תחשבו על פיג'ו כיום, לא תוכלו לתת לה שום נקודת אופי משלה, היא לא אמינה במיוחד, לא יפה במיוחד, לא נוחה במיוחד וכבר לא ממש מהנה לנהיגה, היא בסדר זה הכל. את שתי הנקודות האחרונות שהיו הסמל של פיג'ו לאורך שנים פיג'ו מתכוונת ליישם עם הדגמים החדשים החל ממחליפת ה-207 ב-2012.
ה-208 GTI תקבל כנראה את מנוע ה-16 ליטר THP המצוי ב-RCZ בהספק של 197 כ"ס. מנהל השיווק של פיג'ו אומר שה-208 תהיה קלה יותר מה-207, כחלק מהמדיניות של פיג'ו להציג את כל הדגמים המחליפים עם משקל קל יותר על המאזניים. יחד עם השיפור בביצועים פיג'ו מציינת שכל הדגמים החדשים יהיו גם חסכוניים יותר ופחות מזהמים.
ה-208 שתוצג ב-2012 תהיה הסנונית הראשונה באמת (ה-RCZ עדיין מבוססת על דגם ישן בסופו של דבר) לעידן החדש של פיג'ו אותו הציגה עם הקונספט SR1. המכונית תשווק בעיקר עבור השוק הבריטי והגרמני שם נמצא השוק הגדול ביותר לרכבים קומפקטיים ספורטיביים.