פיג'ו חושפת את רשימת הדגמים לתצוגה בתערוכת ז'נבה הקרובה, את מרכז הבמה יתפסו ה-108 החדשה וה-308 סטיישן SW החדשה.
בתערוכת ז'נבה הקרובה שתיפתח ב-06.03, פיג'ו תציג 28 דגמי ייצור וקונספט. את מרכז הבמה יתפסו שני דגמים: פיג'ו 108 החדשה שנחשפה ביום ראשון האחרון ופיג'ו 308SW סטיישן החדשה שנחשפה בתחילת ינואר השנה.
לפי פיג'ו, שני דגמים אלו "מאותתים על תחילתו של שלב חידוש כל דגמי החברה". בפיג'ו מתכוונים אל המעבר לפלטפורמת EMP2 המודולרית החדשה שכבר הוצגה עם ה-308 החדשה וה-C4 פיקאסו החדש, וכן אל תחילת השימוש בדור החדש של מנועי הטורבו בנזין והדיזל של פיג'ו-סיטרואן. מנוע הבנזין החדש הוא מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים e-THP מסדרת PureTech שיוצע בשתי גרסאת: 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ או 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ כאשר 95% מהמומנט זמין בין 1,500-3,500 סל”ד (שיא ב-1,750 סל”ד). מנוע זה יוצע בישראל עם ה-308 החדשה שתשווק כאן לקראת חודש ספטמבר הקרוב ובהמשך גם בדגמים נוספים כגון ה-C4 ועוד.
מנועי הדיזל החדשים בתקן אירו 6 המחמיר מסדרת Blue Hdi, כוללים ממריר קטליטי מתקדם (SCR )מסנן חלקיקים המפחית ב-90% את פלטית החלקיקים (NOx) באופן שהוא משתווה ואף יותר מכך למנועי בנזין מקבילים (ניראה עכשיו את משרד האוצר מנסה להעניש את מנועי הדיזל בתירוץ של זיהום אוויר).
פיג'ו תציג בתערוכה גם את מערכת ההנעה היברידית-אוויר שתיכנס לייצור לקראת 2016 וכן את גרסת הביצועים של ה-308 החדשה – פיג'ו 308 R. אמנם לא בז'נבה, אך חודש לאחר מכן פיג'ו תציג בתערוכת בייג'ין קונספט למכונית קופה חדשה למותג.
פיג'ו 108:
פיג'ו 308SW סטיישן: