פיג'ו תציג בתערוכת ז'נבה את ה-508 ההיברידית עם הספק כולל של 200 כ"ס והנעה כפולה.
פיג'ו 508 החדשה, מקבלת את מערכת ההנעה ההיברידית המקבילית hybrid4 שפגשנו בקרוסאובר 3008. מערכת ההנעה ההיברידית מבוססת על מנוע טורבו דיזל HDI בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 163 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי בהספק של 37 כ"ס המניע את הגלגלים האחוריים, כך שמתקבל הספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ.
מערכת ההנעה Hybrid4, כמערכת היברידית מקבילית מאפשרת נסיעה הן על בסיס הסוללות בלבד, בשילוב עם מנוע הדיזל או על בסיס מנוע הדיזל בלבד. מה זה אומר בפועל? שבתחילת נסיעה מתונה ההנעה היא אחורית, בנסיעה נמרצת יותר (האצות בעיקר) ההנעה היא כפולה לפחות כול עוד הסוללות לא התרוקנו או הנעה קדמית בלבד בזמן שיוט. בנוסף לכך, בבורר במצבי הנסיעה ישנה אפשרות לבחור בהנעה כפולה קבוע, ככל שהמערכת מסוגלת לספק.
נתון צריכת הדלק עומד עומד על 34.5 ק"מ לליטר מכובדים ביותר. גם נתון הביצועים יותר מסביר לרכב חסכוני שכזה והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תדרוש מהנהג להמתין רק 8.5 שניות. פיג'ו 508Hybrid4 תוצע בגרסת סטיישן SW מוגבהת.
כמו במקרה פיג'ו 3008Hybrid4, בשל נוסחת המס הירוק המעוותת שנוצרה ע"י האוצר ולא ע"י המשרד להגנת הסביבה, גם ה-508Hybrid4 לא תזכה להנחת מיסוי כרכב היברידי ולכן מחירה צפוי להיות גבוהה מידי עבור רוב הרוכשים. כפי שאמרנו בעבר, זה רק ילך ויחמיר כאשר כל יצרניות הרכב האירופאיות צפויות להציג מערכות היברידיות מבוססות מנועי דיזל.