חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, החלה בשיווק פיג'ו 308 החדשה בישראל. פיג'ו 308 החדשה/מחודשת, מציגה מתיחת פנים שעידנה את המראה "המבולגן" של ה-308 המוחלפת כאשר כל חלקה הקדמי חדש לחלוטין. מכסה המנוע שטוח ללא פרופיל ה-V בקצהו, הפגוש הקדמי החדשה מתעדכן בכונס אוויר קטן יותר ופחות בולט מבעבר וזוג פנסים קדמיים חדשים סוגרים את רשימת השינויים מלפנים. תאורת ה-LED ליום מלפנים מתווספת לרמת הגימור הגבוהה בלבד.
מאחור, השינוי מינורי ביותר ומסתכם בפס כרום לאורכה של דלת תא המטען. מבפנים, אין שינוי של ממש למעט גלגל הגה מחודש ומספר שינויים מינוריים בגימור של הקונסולה המרכזית. סך השינויים הביאו את ה-308 2011 להפחתה של 25 ק"ג במשקל הכולל ולמקדם גרר נמול יותר של 0.28. גם גרסת ה-308CC הפתוחה וכן גרסת הסטיישן SW, זכו לאותו השינוי החיצוני.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/TZNn2lzIQgU?rel=0{/iframe}
רשימת המנועים ותיבות ההילוכים נותרה זהה: 1.6VTi בהספק של 120 כ"ס ותיבת 4 הילוכים אוטומטית או 5 הילוכים ידנית, 1.6THP בהספק של 156 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטומטית. בזכות השינוי במשקל הכולל ובמקדם הגרר, מציעה ה-308 החדשה צריכת דלק בינעירונית משופרת במעט, 17.85 ק"מ לליטר לעומת 17.5 ק"מ לליטר (1.6VTi אוטו'), אך צריכת הדלק המשולבת נותרה כמעט ללא שינוי. נתוני התאוצה 0-100 קמ”ש, נותרו כשהיו עם 13.4 שניות ל-1.6VTi אוטו' ו-9.1 שניות ל-1.6THP אוטו'.
גם גרסת דיזל חדשה 1.6e-HDi מיקרו היברידית, אותה הכרנו לראשונה ב-C4 החדשה, תצטרף להיצע בהמשך. מנוע זה בהספק של 110 כ"ס ו-29.1 קג"מ יחד עם מערכת עצור סע מהדור השני ותיבת 6 הילוכים אוטומטית מציע צריכת דלק משולבת של 23.8 ק"מ לליטר.
ה-308 החדשה מוצעת ב-3 רמות גימור כשאר רמת הגימור הבסיסית (ACCESS) מציעה בקרת אקלים דו אזורית, 4 חלונות חשמל אוטומטיים, מחשב דרך, מערכת שמע עם 6 רמקולים ושליטה מהגה, חישוקי 16 אינצ' קלים ועוד. רמת האבזור הגבוהה (PRIMIUM) תוסיף מערכת בקרת שיוט ומגביל מהירות נסיעה, תאורת LED ליום מלפנים ועוד.
פיג'ו 308 החדשה – המפרט הטכני המלא
* לובינסקי עדיין לא פרסמה מחירון רשמי, לכן אין עדיין מחיר רשמי, אך מחיר הבסיס צפוי להישאר כפי שהיה.