פולו בלו GT, מוצעת עם מנוע 1.4TSI החדש בהספק של 140 כ"ס ומערכת הפסקת פעולת הצילינדרים המאפשרת צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר.
את פולקסווגן פולו בלו GT החדשה - הספורטיבית החסכונית, חשפה פולקסווגן בתערוכת ז'נבה האחרונה וכעת היא מתחילה בשיווק של הדגם באירופה עם מנוע 1.4TSI חדש העושה שימוש בטכנולוגיית ACT החדשה של פולקסווגן המאפשרת חיסכון כולל של כ-0.4 ליטר לכל 100 ק"מ.
הפולו GT, תמלא את החלל שנוצר בין הפולו 1.2TSI עם 105 כ"ס לבין הפולו GTI עם 180 כ"ס. כמו כן, היא הראשונה בפולקסווגן לעשות שימוש במנוע ה-1.4TSI החדש עם מערכת ACT המפסיקה את פעולתם של שני צילינדרים לטובת חיסכון בצריכת הדלק.
למנוע הספק של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ המתקבל בין 1,500-3,500 סל"ד. עם מנוע זה ותיבת DSG-7, מציעה הפולו בלו GT ביצועים של 7.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 22.2 ק"מ לליטר (21.74 ק"מ לליטר ידני) ביחד עם מערכת עצור/סע (BlueMotion).
טכנולוגיית ACT, שתיכנס בעתיד לכל מנועי ה-TSI של פולקסווגן, מפסיקה את פעולתם של שני צילינדרים בכל זמן שלא נידרש כוח בטווח סל"ד של בין 1,250-4,000. אז לרשות הנהג עומדים רק 10.2 קג"מ האמורים לפי פולקסווגן להספיק לכ-70% מצרכי הנהיגה של הנהג הממוצע. לפי פולקסווגן, בנסיעה במהירות קבוע של 50 קמ"ש בהילוך שלישי או רביעי, החיסכון בצריכת הדלק מגיע לליטר אחד לכל 100 ק"מ.
הפולו GT תצויד בחישוקי "17 קלים, ספוילר אחורי,תאורת LED (בדומה לדגם GTI) חצאיות צד והנמכת מרכב של 15 מ"מ. בתא הנוסעים הפולו GT זוכה במושבי ספורט, בקרת שיוט כסטנדרט ועוד. מחירה של הפולו בלו GT בגרמניה יעמוד על החל מ-19,650 אירו (תיבת הילוכים ידנית), זאת לעומת מחירה של הפולו GTI העומד על 22,925 אירו.