גולף GTI קלאבספורט היא גרסת מחווה לגולף GTI המקורית עם הספק מרבי של 265-290 כ"ס ונתון תאוצה של 5.9 שניות 0-100 קמ"ש.
לרגל חגיגות ה-40 של הגולף GTI, פולקסווגן משיקה את הגולף GTI גרסת קלאב-ספורט, דגם עם תוספת של 35 כ"ס להספק המרבי ועיצוב ייחודי לדגם בהשראת ה-GTI המקורית.
מנוע ה-2.0 ליטר TSI של הגולף GTI מייצר בגרסת הקלאב-ספורט הספק מרבי של 265 כ"ס זאת לעומת 220 כ"ס בגולף GTI הרגילה או 230 כ"ס עם חבילת הביצועים של הדגם. כאן זה לא נגמר, המנוע מצויד במערכת גדישת יתר המעלה את ההספק המרבי ל-290 כ"ס למשך 10 שניות. בכדי לקבל את אותה תוספת, כל שעל הנהג לעשות הוא פשוט ללחוץ לחיצה מלאה על דוושת התאוצה.
בזכות תוספת הכוח, הגולף GTI קלאבספורט תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות בלבד כאשר היא מצוידת בתיבת DSG-6 או 6.0 שניות עם תיבת הילוכים ידנית, זאת לעומת 6.5 שניות ב-GTI הרגילה (6.4 שניות עם חבילת הביצועים). צריכת הדלק בדגם עומדת על 14.9 ק"מ לליטר, זאת לעומת 15.6 ק"מ לליטר ב-GTI הרגילה.
הגולף GTI קלאבספורט עוצבה כמחווה לגולף GTI הראשונה שהוצגה ב-1976. השינויים בעיצוב לעומת ה-GTI הרגילה כוללים פגוש קדמי חדש, פסים שחורים בצדי הרכב כפי שהיו ב-GTI המקורית, דיפזיור אחורי בעיצוב שונה וספוילר גג בעיצוב ייחודי לדגם. בנוסף לכך הדגם מצויד בחישוקי "18 או "19 בעיצוב ייחודי לדגם.
אלמנטים עיצוביים ייחודיים נוספים בדגם הם מראות צד בגימור שחור מבריק, עיצוב שונה לסופית צינור המפלט בקוטר גדול יותר ופנסים אחוריים שנלקחו מהגולף R החדשה. בתא הנוסעים נמצא מושבי באקט אוחזים בריפוד אלקנטרה וגלגל הגה בציפוי אלקנטרה.