הפאנאמרה שזוכה להצלחה בעולם, אך עדיין לא מציעה תחרות של ממש ל-ב.מ.וו עם סדרה 7 או מרצדס S קלאס מבחינת מכירות, תציע את הפאנאמרה (או פאנאמרה 4, הנעה כפולה) עם מנוע V6 3.6 ליטר בהזרקה ישירה עם 300 כ"ס ו-41 קג"מ.

 

עם המנוע הזה הפאנאמרה תהיה זולה, במונחים ישראלים, בקרוב ל-100 אלף ש"ח וזה כבר בהחלט עשוי להציב תחרות לשכנים מהבית. הפאנמרה V6 תצוייד בתיבת ה-PDK כפולת המצמדים של פורשה ומערכת "עצור/סע" לחיסכון בדלק שלפי הנתונים המוצגים תציג צריכה של 11 קמ" לליטר על מחשב הדרך. למי שירצה להיות יותר "ירוק" פורשה מציעה את הפאנאמרה עם חישוקי 19 אניצ' הנעולים בצמיגים לכל מזג אוויר בעלי התנגדות לגלגול מופחתת ופליטת מזהמים נמוכה יותר של 213 גרם/ק"מ (218 גרם/ק"מ ללא הצמיגים האלו).

 

על אף חסרון של 100 כ"ס לעומת ה-V8 (ו-200 כ"ס לעומת הטורובו) הפאנאמרה היא בכל זאת פורשה. גרסת ההנעה האחורית תאיץ ל 100 קמ"ש ב 6.8 שניות עד למהירות מרבית של 260 קמ"ש ואילו הגרסה כפולת ההנעה חותכת לא פחות מ-7 עשריות שניה ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות עד למהירות מרבית של 257 קמ"ש זאת תודות ליחסי העברה קצרים יותר בתיבת ההילוכים וכמובן אחיזה טובה יותר.

עד 2011 גם תוצג גרסה הברידית של הפאנאמרה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.