מבט ראשון לגרסת הייצור של סיטרואן DS5, מכונית היוקרה על בסיס סיטרואן C5.
בהמשך למשפחת ה-DS של סיטרואן רכבי הפרמיום/יוקרה על בסיס הגרסאות העממיות, סיטרואן מצרפת את ה-DS5. אמנם עדיין לא מכונית סאלון גדולה של סיטרואן שתתחרה בהגמוניה הגרמנית, אך ה-DS5 היא ללא ספק מכונית יוקרה ייחודית כמיטב המסורת הסיטרואנית.
ל-DS5 בסיס גלגלים זהה ל-C5 עם 2,815 מ"מ, אך עם מידת אורך של 4.52 מטר (לעומת 4.78 מטר) ומידת רוחב של 1.85 מטר (לעומת 1.86 מטר). מבפנים, ניתן לזהות את המקור של ה-C5, אך סיטרואן עשתה כל שביכולתה להעניק עיצוב פנים שונה וגרמני יש לומר, עם המון עור וכרום, תעלה מרכזית רחבה החוצצת בין הנוסעים מלפנים והמון כפתורים בסגנון כלי טייס.
את ה-DS5 מניעה מערכת הנעה ההיברידית אותה כבר כבר פגשנו ב- 3008 hybrid4. המערכת מבוססת על מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 163 כ"ס ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים מאחור בהספק של 37 כ"ס היוצרים הספק מרבי של 200 כ"ס יחדיו. בהמשך סיטרואן תצייד את ה-DS5 ביחידות הנעה קונבנציונאליות יותר כגון THP156 ועוד. תחילת השיווק באירופה לקראת סוף 2011.
המגזין הצרפתי leblogauto זכה להצצה ראשונה ב-DS5 ומציג עבורנו את ה-DS5 בוידאו. למכונית סאלון גדולה של סיטרואן, נאלץ כנראה להמתין להגעתה של סיטרואן מטרופוליס שתיוצר עבור השוק הסיני.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/1xoHtxBgaIc?rel=0{/iframe}