סיטרואן משלימה את החוליה החסרה במשפחת ה-DS עם הצגת ה-DS5 המצוידת בהנעה היברידית Hybrid4.

סיטרואן DS5

סיטרואן מסירה את הלוט מעל ה-DS5, מכונית ה-פרמיום על בסיס ה-C5, שמציעה רמת גימור מאוד גבוהה יחד עם מרכב גבוה, תצורת האצ'בק והנעה היברידית. העיצוב בהשראת הקונספט C-Sportlounge משנת 2005 (שהיה מבוסס על סיטרואן C4 הקודמת).

 

ל-DS5 בסיס גלגלים זהה ל-C5 עם 2,815 מ"מ, אך עם מידת אורך של 4.52 מטר (לעומת 4.78 מטר) ומידת רוחב של 1.85 מטר (לעומת 1.86 מטר). מבפנים, ניתן לזהות את המקור של ה-C5, אך סיטרואן עשתה כל שביכולתה להעניק עיצוב פנים שונה וגרמני יש לומר, עם המון עור וכרום, תעלה מרכזית רחבה החוצצת בין הנוסעים מלפנים אשר בה נמצאים כפתור השליטה על המערכות השונות כפי שניתן למצוא בפיג'ו 508, שגם שם מזכיר מאוד את מערכת ה-MMI של אודי/פורשה פאנאמרה. גם גלגל ההגה שונה ובעל עיצוב ספורטיבי עם חלק תחתון שטוח, המושבים מעוצבים כמושבי ספורט תומכים בדומה לאלו הנמצאים ב-DS4. לוח השעונים שונה לחלוטין ומותאם להכיל את המחוונים של מערכת ההנעה ההיברידית.

 

את מערכת ההנעה ההיברידית בה מצוידת ה-DS5, כבר פגשנו ב- 3008 . מבוססת על מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 163 כ"ס ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים מאחור בהספק של 37 כ"ס היוצרים הספק מרבי של 200 כ"ס יחדיו. בהמשך סיטרואן תצייד את ה-DS5 ביחידות הנעה קונבנציונאליות יותר כגון THP156 ועוד.

 

ה-DS5 תשווק באירופה במהלך המחצית הראשונה של 2012, אך למרות זאת שוק היעד העיקרי הוא השוק הסיני, למרות שתצורת האצ'בק, היא לא המועדפת על הסינים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.