סיאט ממשיכה להגדיל את מבחר יחידות ההנעה של הטראקו, הקרוסאובר 7 מושבים של סיאט המקביל לקודיאק של סקודה, ולאחר שהציגה בחודש אוגוסט האחרון את גרסת הפלאג-אין 245 כ"ס של הדגם והוסיפה גם גרסת בסיס עם מנוע 1.5 ליטר טורבו והנעה קדמית, היא מציגה כעת את הגרסה הבכירה והספורטיבית יותר של הדגם.
הגרסה החדשה והחזקה מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו עם הספק מרבי של 245 כ"ס המתקבל בטווח של 5,250-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ המתקבל בטווח של 1,600-4,300 סל"ד, זה אותו מנוע שנמצא גם בגולף GTI החדשה או בגרסת הבסיס של הקופרה לאון החדשה. המנוע הזה משודך לתיבת 7 הילוכים DSG עם מצמדים רטובים ומערכת הנעה כפולה 4Drive.
עם יחידת ההנעה הזו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות, בדיוק כמו גולף GTI החדשה, והמהירות מרבית עומדת על 228 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 10.8-11.9 ק"מ לליטר בתקן WLTP.
גרסה זו של הטראקו תשווק בשתי רמות הגימור הגבוהות יותר של הדגם, FR הספורטיבית או Xcellence ורכושי הדגם יוכלו לבחור מבין גרסאות 5 או 7 מושבים.