סיאט טולדו 2013 החדשה, האחות התאומה של סקודה ראפיד, נוחתת בישראל ותוצע עם מנוע 1.2TSI ידני או 1.4TSI אוטו' DSG ומציעה צריכת דלק של 18.5-17.2 ק"מ לליטר בהתאמה.
חטיבת סיאט בישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע הדגמים בישראל ומשיקה את סיאט טולדו 2013 החדשה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של סיאט והאחות התאומה לראפיד של סקודה שהושקה מוקדם יותר השנה כאן בישראל.
חזרתה של הטולדו, מסיימת עשור ללא משפחתית סדאן בהיצע הדגמים של סיאט בישראל ומגדילה את הציע הדגמים של סיאט בישראל לחמישה דגמים: סיאט מי Mii, אלהמברה, איביזה, לאון וכעת גם הראפיד. בחודשים הקרובים, תצטרף להיצע סיאט לאון החדשה.
סיאט תשווק את הטולדו בישראל עם שתי יחידות הנעה: 1.2TSI עם 105 כ"ס ותיבה ידנית בלבד או 1.4TSI עם 122 כ"ס ותיבת DSG-7. לרוכשי הטולדו, בתקופת ההשקה, תוצע חבילת מולטימדיה הכוללת, מסך מגע בגודל "7, BT, מצלמת וחיישני רוורס בשווי של 5,000 שקל במתנה.
• מחיר סיאט טולדו 1.4TSI DSG, ברמת גימור Style החל מ- 116,900 שקל
• מחיר סיאט טולדו 1.2TSI ידני, ברמת גימור Style החל מ- 103,900 שקל
כמו הראפיד, גם הטולדו החדשה מציעה מרווח משפחתי (למעט מידת הרוחב) עם 4,482 מ"מ אורך, 1,703 מ"מ רוחב, 1,461 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,602 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 550 ליטר ועד 1,490 ליטר בקיפול המושבים האחוריים.
סיאט טולדו 2013 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
סיאט טולדו 1.2TSI: מנוע 1.2 ליטר טורבו בהספק של 105 כ"ס בין 4,500-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 17.8 קג"מ בין 1,400-3,500 סל"ד (1,400-4,000 באוטו'). מנוע זה מוצע עם תיבה ידנית בלבד ומערכת עצור/סע ומספק ביצועים של 10.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק: 18.5 ק"מ לליטר.
סיאט טולדו 1.4TSI: מנוע 1.4 ליטר טורבו בהספק של 122 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ בין 1,400-4,000 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת DSG-7 בלבד ומספק ביצועים של 9.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק: 17.2 ק"מ לליטר.
סיאט טולדו החדשה 2013 - המפרט הטכני המלא.
הטולדו החדשה מוצעת ברמת גימור אחת נדיבה STYLE (מה שהופך את הטולדו למאובזרת וזולה יותר מהראפיד) הכוללת כסטנדרט מערכת בקרת אקלים, מערכת בקרת שיוט, 4 חולונות חשמל, מערכת שמע מקורית על שליטה מההגה (4 רמקולים) עם כניסת AUX, משענת יד קדמית ואחורית, ציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה חישוקים קלים ועוד.
בתחום הבטיחות לטולדו 6 כריות אוויר (ניתוק קדמית צד נוסע), מערכת סיוע לזינוק בעליה, פנסי ערפל עם סיוע פנייה, בקרת יציבות ועוד. הדגם זכה בציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק EuroNCAP.
"השקת הטולדו הינה אירוע חשוב עבור מותג סיאט בישראל. לאחר כמעט עשור בו המותג לא פנה אל סגמנט המשפחתיות, שהינו המרכזי בשוק, סיאט חוזרת עם הטולדו עם התצורה הקלאסית עבור השוק הישראלי. לפני כחמש שנים, החל המותג בדרך אחרת ופנייה ייחודית לקהל הלקוחות הפרטי. היום, עם שליטה בסגמנט הסופר מיני בזכות האיביזה והכניסה לעוד סגמנטים פופולריים עם ה- Mii והלאון החדשה, ועכשיו עם השקת הטולדו, אנו עומדים בפני עידן חדש" כך אומר גל מזור מנהל חטיבת סיאט בישראל "הטולדו מציעה מכונית סופר שימושית, הכוללת את ה- DNA המוכר של סיאט, במטרה לשלב בין דרישות התועלות הקיימות כיום בשוק לבין הרצון בחווית נהיגה, אבזור ועיצוב השונה מהסטנדרט הקיים בקטגוריה. עם מרחב פנים בסטנדרט משפחתי לכל דבר, תא מטען אדיר מימדים ללא תחרות ומנועי TSI חזקים וחסכוניים".