סובארו מחזקת הקשר עם לקוחותיה ומשיקה ערוץ שיווקי ושירותי חדש – www.subaru.co.il בהשקעה של 150,000 ש"ח.
יפנאוטו יבואנית סובארו בישראל השיקה אתר חדש ומתקדם – www.subaru.co.il - בהשקעה של כ- 150 אלף ₪. האתר החדש מאופיין בממשק ידידותי במיוחד למשתמש כאשר בכל עת אין צורך כלל בדפדוף אין מעברי דפים וחזרות והגלישה היא תמיד על הדף הראשי והניווט באתר פשוט וברור.
לאתר החדש נוספו מספר אלמנטים בהם:
• הורדת ספרי הרכב ישירות מהאתר.
• הורדת חוברת אחריות ותחזוקה ישירות מהאתר.
• הזמנת תור לטיפול בכל אחד ממרכזי השירות ברשת ישירות מהאתר.
• תצוגת 360 פנימית וחיצונית לכל אחד מהדגמי ועוד.
לדברי איתמר שלו, מנהל אגף השיווק והמכירות ביפנאוטו, יבואנית סובארו: "האתר החדש הינו ערוץ נוסף לתקשורות עם לקוחותינו ועם לקוחות חדשים כחלק ממערך השירות של החברה. פיתוח והקמת האתר, הינו מהלך הכרחי בשל העלייה החדה של קהל רחב המשתמש באינטרנט למטרות צרכניות כגון: חיפוש מידע, בירורים בנוגע לרכישת רכב חדש. האתר החדש הינו אולם המכירה הגדול ביותר שלנו, מטרתו הינה להוות מרכז מידע לחברה ולמוצריה וליצור תמיכה תדמיתית במותג. שנת 2011 היא השנה בה היקף הפעילות יגדל בתחום הדיגיטל"