סובארו XV החדש (2012) יוצע בישראל עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס, תיבת CVT רציפה והנעה כפולה כסטנדרט.
יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל, משיקה היום את סובארו XV החדש, רכב הפנאי-שטח של החברה המבוסס על האימפרזה החדשה.
סובארו תשווק את ה-XV החדש בשתי רמות גימור ובמחירים של בין 160-173 אלף שקל. כל הדגמים מוצעים עם תיבת הילוכים CVT רציפה מהדור החדש ( Lineartronic CVT), הנעה כפולה כסטנדרט ומרווח גחון הגדול בסגמנט של22 ס"מ.
סבוארו XV החדש מציע מידות של: 4,450 מ"מ אורך, 1,780 מ"מ רוחב, 1,615 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,635 מ"מ. המידות אמנם לא שונות במיוחד לעומת הדגם היוצא, אך מרווח הברכיים מאחור גדל ב-50 מ"מ. נפח תא המטען גדל לעומת הדגם היוצא ועומד על 380 ליטר (310 ליטר עם גלגל חלופי).
סובארו XV החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
סובארו XV החדש ישווק בישראל עם מנוע אחד בלבד, 2.0 ליטר בוקסר החדש מסדרת FB בהספק של 150 כ”ס עם מערכת עצור/סע כסטנדרט. באירופה הדגם מוצע גם עם מנוע 1.6 ליטר חדש בהספק של 116 כ”ס (ישרת את האימפרזה החדשה) ומנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספק של 147 כ"ס ו-35.7 קג"מ.
סובארו XV אוטו' 2.0: מנוע בנפח 2.0 ליטר בוקסר בהספק של 150 כ"ס ב-6,200 סל" ד ומומנט מרבי של 2.0 קג"מ ב-4,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת CVT ומספק ביצועים של 10.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 187 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומד על 15.1 ק"מ לליטר (11.6 ק"מ לליטר עירונית ו-18.1 ק"מ לליטר בינעירונית).
סובארו XV החדש – אבזור ובטיחות:
סובארו XV החדש זכה בציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאים והאמריקאים. הוא מצויד כסטנדרט ב-7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ESP, ניתוק אוטומטי בהתקנת כיסא תינוק (כרית קדמית נוסע) והתראה על אי-חגירת חגורות לכלל היושבים ברכב, הנעה כפולה ועוד.
בתחום האבזור, XV החדש יוצע בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית (2.0i) כוללת בין היתר: מזגן מכני, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת שמע מקורית עם כניסת AUX וארבעה רמקולים ועוד. דגם זה מוצע במחיר של 159,900 שקל.
רמת הגימור הגבוהה יותר2.0i פרימיום, מוסיפה לרשימה: מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מערכת בקרת שיוט, דיבורית BT עם חיוג קולי, שליטה מההגה על מערכת השמע, 2 טוויטרים, כניסת USB, צג מרכזי "4.3 עם מחשב דרך מורחב, חימום מושבים קדמיים ועוד. דגם זה מוצע במחיר של 172,900 שקל.