ניסאן מציגה את המיקרה המחודשת לשנת 2013 בגרסתה האירופאית לאחר מתיחת פנים לדגם. הדגם זוכה למראה "גברי" מבעבר, תא הנוסעים משודרג ועם אותה יחידת הנעה 1.2 עם תיבת CVT רציפה.
לפני כחודשיים חשפנו לראשונה את ניסאן מיקרה 2013 החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים, בגרסתה האסייתית (תאילנד). כעת חושפת ניסאן את המיקרה המחודשת בגרסתה האירופאית שכצפוי, לא שונה במיוחד מהגרסה האסייתית, אך היא משודרגת עוד יותר בעיצובה ובאיכותה לעומת זו האסייתית.
המיקרה זוכה עם מתיחת הפנים לחזית חדשה המספקת לדגם מראה "גברי" יותר ופחות "נשי” מתוק ועגלגל כמו הדגם הנוכחי המוחלף. את המראה המשודרג ניסאן השיגה באמצעות גריל עליון חדש ובולט עם כרום ושבכת כוורת שחורה והפגוש הקדמי עוצב מחדש בכדי לספק קו מותניים מודגש וחסון הנמתח מהחזית ועד לפנסים מאחור. ניסאן עיצבה מחדש גם את פנסי החזית – זוויתיים ופחות עגלגלים – התורמים את שלהם להשלמת "הניתוח לשינוי מין" שעברה המיקרה.
מהצד אין שינוי של ממש, אך מאחור הכל דומה אך חדש. השינוי מאחור כולל דלת תא מטען שעוצבה מחדש בחלקה התחתון, פגוש אחורי בעיצוב חדש ופנסים שעוצבו גם הם מחדש- מבוססי תאורת LED.. ניפוח השרירים שעברה המיקרה, יוצרים מראה של דגם כמעט חדש לחלוטין.
בתא הנוסעים החדשות קצת פחות מסעירות, בכל הקשור לעיצוב, כאשר עיקר השינוי מסתכם בעיצוב מחדש של הקונסולה המרכזית, מה שמספק לדגם מראה פחות "צעצועי" ויותר בוגר ואיכותי. בנוסף לכך ניסאן שיפרה את איכות החומרים והגימור בתא הנוסעים, במיוחד בדשבורד. ברמות הגימור הגבוהות נוסף מסך מרכזי חדש (NissanConnect) הכולל כעת קישורית לאינטרנט כולל מנוע חיפוש מובנה של גוגל.
בתחום המנועים, בכל הקשור לשוק הישראלי, אין חדש כאשר הדגם עדיין יוצע עם אותו מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים בהספק של 80 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT או תיבה ידנית. באירופה הדגם זוכה גם בגרסת הטורבו של מנוע ה-1.2 ליטר (מגדש-על) בהספק של 97 כ"ס.
2013 ניסאן מיקרה:
2011 ניסאן מיקרה: