ניסאן מרעננת את הנבארה עם עדכון קל לעיצוב החיצוני, מתלים משודרגים ומנוע 2.3 דיזל מעודכן.
כחמש שנים לאחר שהציגה לראשונה את הדור השלישי של הנבארה (NP300), ניסאן מעניקה לטנדר הקל שלה מתיחת פנים לדגמי 2020. העדכון לדגם כולל שדרוג קל לעיצוב החיצוני, מנוע 2.3 ליטר דיזל מעודכן ועוד מספר שדרוגים בכדי להשאיר את הדגם תחרותי.
חיצונית, תתקשו להבחין בהבדלים ויזואליים לעומת הדגם הנוכחי, הגריל הקדמי עודכן קלות וכך גם הפנסים מלפנים ומאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני הדל לדגם. בתא הנוסעים נמצא מערכת מולטימדיה NissanConnect חדשה עם מסך מגע "8 ואפשרות לשליטה מרחוק על הרכב (התנעה ומיזוג) באמצעות אפליקציה ופה, פחות או יותר, מסתיים העדכון לתא הנוסעים.
מנוע ה-2.3 ליטר דיזל של הדגם זכה לעדכון בכדי לעמוד בתקן Euro6DTemp. מנוע זה מוצע בשתי גרסאות כאשר גרסת הבסיס שהוצעה עד היום עם מגדש טורבו אחד שודרגה לשני מגדשים כמו בגרסה הבכירה של המנוע, כך שכעת המומנט המרבי עלה ל-43.3 קג"מ וההספק עלה באופן סמלי מ-158 כ"ס ל-161 כ"ס. הגרסה הבכירה של המנוע, זו המשווקת בישראל, נותרה ללא שינוי עם 190 כ"ס ו-45.9 קג"מ. את המנועים ניתן לשדך לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה או לתיבת 7 הילוכים אוטומטית.
עם מתיחת הפנים, דגמי הבסיס מיישרים קו עם הדגמים הבכירים כך שכל גרסאות הנבארה מצוידות כעת בבלמי דיסק אחוריים ומתלה רב חיבורי. המתלה האחורי נשען על קפיצים חדשים (דו שלבי) המגביהים את חלקו האחורי של הדגם ב-25 מ"מ ואפשרו להגדיל את כושר העמסה ב-45 ק"ג (1018 ק"ג במקום 973 ק"ג לגרסה המשווקת בישראל).