ניסאן חושפת את הג'וק 2014 המחודש עם עדכון קל לעיצוב החיצוני וקבלתו של מנוע 1.2 טורבו 115 כ"ס במקום מנוע ה-1.6 ליטר.
לאחר שחשפה מספר טיזרים, ניסאן חושפת היום (ג') בז'נבה את הג'וק 2014 החדש לאחר מתיחת פנים לדגם. כפי שצפינו, מתיחת הפנים לדגם קלה למדי וכוללת בעיקרה עדכון קל לעיצוב החיצוני ותא מטען גדול יותר (על חשבון הנוסעים?), השינוי המשמעותי ביותר נמצא מתחת למכסה המנוע עם קבלתו של מנוע 1.2 טורבו במקום מנוע ה-1.6 ליטר של הדגם הנוכחי.
חיצונית, ניסאן לא שינתה רבות מעיצובו המצליח של הג'וק כך שהשינוי הוא בעיקר שינוי מודרניזציה של הדגם באמצעות עדכון ליחידות התאורה בהשראת ה-370Z של ניסאן, שימוש בתאורת LED ליום ועדכון לפגושים מלפנים ומאחור.
באמצעות שינוי צורת תא המטען, ניסאן טיפלה באחת מנקודות החולשה של הדגם והגדילה את נפחו בלא פחות מ-40% (בדגמי ההנעה הקדמית בלבד) לכדי 354 ליטר. למעט עדכון לרשימת האבזור כגון מערכת מולטימדיה חדשה, תא הנוסעים נותר כמעט ללא שינוי. עם מתיחת הפנים, ניסאן הוסיפה אבזור בטיחותי מתקדם, כגון התראה על עצמים בנקודות מתות, כאופציה.
כאמור, השינוי המשמעותי ביותר בדגם הוא בתחום המנועים, הגוק 2014 יצויד במנוע 1.2 טורבו DIG-T המיוצר במשותף עם רנו בהספק של 115 כ"ס המחליף את מנוע ה-1.6 ליטר 117 כ"ס. למנוע החדש מומנט מרבי של 19.4 קג"מ. המנוע משודך כסטנדרט למערכת עצור/סע ומציע צריכת דלק טובה משמעותית מזו של הדגם כיום – 18.2 ק"מ לליטר. המנוע ישודך לתיבת הילוכים ידנית או רציפה. מנועים נוספים עם 1.6 טורבו DIG-T ומנוע טורבו דיזל 1.5dCi.
הג'וק המחדש ישווק בישראל במהלך 2014.