ניסאן ג'וק החדש זכה לרענון העיצוב החיצוני, לתיבת הילוכים משודרגת, למנוע 1.2 ליטר טורבו 115 כ"ס ולשדרוג אבזור הבטיחות.
ניסאן הציגה את הג'וק 2014 החדש בתערוכת ז'נבה האחרונה לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים קלה, 4 שנים לאחר שהוצג לראשונה באותה תערוכה בדיוק. בשבוע האחרון, ניסאן החלה לייצר את הג'וק המחודש במפעלי החברה המחודשים בסנדרלנד שבבריטניה - משם מגיע הג'וק אלינו - זאת לקראת תחילת שיווקו של הדגם באירופה בחודש הבא. אלינו הדגם צפוי להגיע רק לקראת סוף השנה/תחילת השנה הבאה.
חזית הדגם עודכנה עם פנסי Z חדשים הכוללים תאורת LED ליום והפגוש קדמי עוצב מחדש. שינוי דומה בוצע מאחור עם עדכון לפנסים ופגוש אחורי בעיצוב חדש. מראות הצד עוכנו והן כוללת פנסי איתות מובנים. סך השינויים העיצוביים בדגם שומרים על המראה המיוחד והשונה שאפיין את הדגם ומעניקים לו בנוסף מראה עדכני, מודרני וספורטיבי וכן, גם קצת יותר “גברי” בכדי לפנות לשני המינים. בתא הנוסעים השינויים מינוריים למדי ולמעט כמה עדכונים לגימור בדגם כגון ציפוי עור חדש לגלגל ההגה, אין כל שינוי בעיצוב.
למרות עדכון העיצוב, מידות הדגם נותרו ללא שינוי כך שהג'וק הוא עדיין הקרוסאובר העירוני הקטן בסגמנט, סגמנט שהוא עצמו הוליד. המרחב לנוסעים אמנם לא השתנה, אך נפח תא המטען גדל משמעותית לכדי 354 ליטר, זאת לעומת 251 ליטר בלבד בדגם היוצא. עם קיפול המושבים מתקבל נפח של 797 ליטר, לעומת 550 ליטר בדגם היוצא.
ניסאן ג'וק 2014 – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
החידוש העיקרי בתחום זה, הוא קבלתו של מנוע 1.2 ליטר טורבו (DIG-T), שהושאל מרנו, בהספק מרבי של 115 כ"ס המשודך נכון לעכשיו רק לתיבת הילוכים ידנית, תיבה רציפה תוצע רק בהמשך. ניסאן תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 1.6 ליטר בשני הספקים: 94 כ"ס בדגם הידני ו-117 כ"ס בדגם האוטו'. גם מנוע ה-1.6 טורבו 190 כ"ס ימשיך לשרת את הדגם והשוק האירופאי ייהנה גם מגרסת דיזל 1.6 ליטר dCi עם 110 כ"ס. בכל הדגמים ההנעה היא קדמית בלבד, הנעה כפולה מוצעת כאופציה רק בדגם ה-1.6 טורבו.
ניסאן שדרגה את תיבת הילוכים הרציפה (XTronic ) של הג'וק. התיבה החדשה מציעה טווח רחב יותר של יחסי העברה (כ-17%) והחיכוך הפנימי בתיבה הפוחת ב-40%. לפי ניסאן, התיבה המעודכנת מציעה יכולת האצה טובה יותר ביציאה מהמקום ובמהירויות נמוכות יחד עם פעולה חלקה ושקטה יותר של התיבה.
ג'וק 1.2 DIG-T: מנוע 1.2 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 115 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.4 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ומספק ביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 178 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, בסיוע מערכת עצור/סע, עומדת על 17.85 ק"מ ליטר.
בשאר גרסאות הדגם אין שינוי בביצועים או בצריכת הדלק.
ניסאן ג'וק 2014 – אבזור ובטיחות:
בתחום אבזור הבטיחות, ניסאן שדרגה את אבזור הבטיחות בדגם עם מערכת Nissan Safety Shield הכוללת מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ומערך מצלמות היקפי "מבט ממעוף הציפור" המספק בנוסף התראה על עצמים זזים בקרת הרכב כגון על תנועה חוצה מאחור ביציאה מחנייה.
כסטנדרט, כל גרסאות הג'וק יוצעו עם תאורת LED ליום, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת שמע מקורית ועוד. כאופציה, ניסאן מציעה עם הדגם מערכת מולטימדיה חדשה (NissanConnect) הכוללת מסך מגע "5.8 וקישוריות לאינטרנט המאפשרת חיפוש בגוגל, רדיו רשת ועוד.