כשנתיים לאחר שחשפה את ה- Z החדשה, ניסאן חושפת את גרסת הקצה של הדגם, ניסאן Z ניסמו החדשה אשר זכתה לטיפול מקיף של חטיבת הספורט המוטורי של ניסאן - Nismo.
בחזיתה של ניסאן Z ניסמו נמצא כמובן את אותו מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו של ה- Z הרגילה, אך כאן בהספק של 420 כ"ס ומומנט מרבי של 53 קג"מ בין 2,000-5,000 סל"ד, זאת לעומת 405 כ"ס ו-48.4 קג"מ בין 1,600-5,600 סל"ד בגרסאות הרגילות של הדם. התוספות הזו הושגה באמצעות שינוי מפת תזמון ההצתה ועדכון לאלקטרוניקה של פורק הלחץ, לצד זה ניסאן מציינת כי מערכת הקירור של המנוע זכתה גם היא לשדרוג לטובת עמידות טובה יותר בנהיגת מסלול.
בשלב זה לפחות, הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית בלבד. האם תהיה אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית כמו בגרסאות הרגילות של הדגם? נאלץ להמתין ולגלות.
בתחום המתלים, ניסאן מדווחת כי ה- Z ניסמו זכתה לקפיצים קשיחים יותר עם הנמכת מרכב קלה, בולמים חדשים בקוטר גדול יותר ומוטות מייצבים שונים, כל אלו יספקו לנהג אחיזה גבוהה יותר וניהוג מדויק יותר לצד התנהגות צפויה על המגבלות. על הקשר עם הכביש אחראים צמיגי SP SPORT MAXX GT600 כאשר אלו האחוריים רחבים יותר ובמידה של 285/35R19. הצמיגים האלו הולבשו על חישוקי "19 קלים יותר של חברת RAYS.
לטובת שיפור התחושה של האוחז בהגה והקשחת השלדה, ניסאן התקינה בדגם גשר חיזוק קדמי וגשר אחורי עליון ותחתון (הגדלת הקשיחות ב-2.5%), יחד עם תותבים קשיחים יותר למסרק ההגה ובנקודות העיגון של המתלים לשלדה. גם מערכת הבלימה זכתה לשדרוג באמצעות התקנה של צלחות בלימה גדולות יותר (381 מ"מ מלפנים) ורפידות עם תרכובת שונה לעמידות גבוהה יותר בנהיגה בעומס מלא.
לצד שדרוגים אלו נמצא כמובן גם שדרוגים ויזואליים שרובם נמצאים שם לטובת שיפור זרימת האוויר לקירור והגדלה קלה של כוח ההצמדה. שדרוגים נמצא גם בתא הנוסעים שם מושבי באקט של ריקארו עם ריפודי אלקנטרה בשילוב עור, שילוב כזה נמצא גם על גלגל ההגה. בנוסף נמצא גרפיקה ייחודית לגרסה זו בלוח המחוונים הדיגיטלי.