הסופרמיני של פולקסווגן, פולו, זוכה בדגם 2014 למתיחת פנים עם עדכון לעיצוב החיצוני,שדרוג תא הנוסעים ואבזור הבטיחות ומנועים חדשים/מחודשים וחסכוניים יותר.
אלו הן התמונות הרשמיות ראשונות של פולקסווגן פולו 2014 החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים לדגם אשר הוצג בדורו האחרון בשנת 2010 (ונבחר כרכב השנה של 2010). מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג האבזור - נוחות ובטיחות, מנועים חדשים/מחודשים וגרסת GTI חזקה יותר.
חיצונית, עיקר השינוי נמצא בחזית הדגם כאשר הפולו מקבלת פגוש קדמי בעיצוב חדש המעניק לדגם חזית בולטת יותר. צמד הפנסים הראשיים חודש וכולל כעת תאורת LED ליום ושלוש אופציות ליחידות התאורה הראשיות: רגיל, קסנון או LED – לראשונה בסגמנט. גם הפגוש האחורי זכה לעדכון קל עם עיצוב שנועד לספק לדגם מראה רחב יותר ומסכמים את העדכון החיצוני אלו חישוקי הגלגלים בעיצוב חדש.
עיצוב את הנוסעים של הפולו לא השתנה, אך בפולקסווגן עדכנו כמעט את כל האבזור בדגם. כל הדגמים יוצעו עם מסך מגע ”5 ועד "6.5 - בהתאם לרמת האבזור, פולקסווגן התקינה גלגל הגה חדש (מהגולף) והגימור בתא הנוסעים שודרג, במיוחד סביב הקונסולה המרכזית. הפולו החדשה/מחודשת זוכה לשדרוג גם בתחום הבטיחות עם תוספת של מערכת בלימה למניעת התנגשות חוזרת ומערכת בלימה אוטו' (עד 30 קמ”ש), נוספה מערכת לזיהוי עייפות ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית ACC (בדגמי DSG בלבד) השוומרת אוטו' על מרחק מינימלי מהרכב שנמצא לפנים. המערכת פועלת במהירויות של 30-160 קמ"ש ומסוגלת לפי פולקסווגן להביא את הרכב לעצירה מלאה. בנוסף, נוספה מערכת כיול בולמים המאפשרת לבחור בין שתי דרגות קשיחות ומערכת תגבור ההיגוי החשמלית עודכנה.
התחום בו נמצא את השינויים המשמעותיים ביותר בדגם הוא תחום המנועים, כולם משודרגים או חדשים לחלוטין עבור הדגם. הפולו המחודשת היא הראשונה בקבוצת פולקסווגן לקבל את מנוע הטורבו החדש: 1.0 ליטר TSI שלושה צילינדרים בהספק של 90 כ"ס ומעל ל-17 קג"מ עם צריכת דלק של 24.4 ק"מ לליטר (למנוע זה גם גרסה חזקה יותר של 110 כ"ס). גרסה זו היא גרסת בלומוש'ן (Bluemotion) הכוללת צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול, הנמכת מרכב, מערכת עצור/סע ורגנרציה לאנרגיית הבלימה.
מנועים הממשיכים עם הדגם הם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים 60 כ"ס או 75 כ"ס ומנוע ה-1.2TSI עם 90 כ"ס או 105 כ"ס. הגרסאות הספורטיביות של הפולו זוכות למנועים משודרגים ולתוספת הספק: הפולו בלו GT עם מנוע 1.4TSI ACT זוכה לתוספת של 10 כ"ס - 150 כ"ס במקום 140 כ"ס, הפולו GTI המחודשת שתוצג רק בקיץ, זוכה גם היא לתוספת הספק – 192 כ"ס במקום 180 כ"ס.
בתחום מנועי הדיזל, הפולו תוצע עם מנוע 1.4 ליטר שלושה צילינדרים TDI חדש בשלושה הספקים: 75 כ"ס, 90 כ"ס ו-105 כ"ס, מנוע זה מחליף את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים דיזל ו-1.6 ליטר דיזל. הגרסה החסכונית ביותר של הפולו היא גרסת ה-BlueMotion TDI המציעה צריכת דלק של 31.25 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים ידנית או 29.4 ק"מ לליטר עם תיבת DSG.
פולקסווגן תציג את הפולו 2014 החדשה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הקרוב והשיווק יחל בחודש אפריל.