ניסאן חוזרת לשוק המשפחתיות האצ'בק האירופאי עם הפולסאר החדשה, הנחשפת היום לראשונה. אצלנו לקראת סוף 2014/תחילת 2015.
אלו הן התמונות הרשמיות הראשונות של ניסאן פולסאר 2014 החדשה, המשפחתית האצ'בק החדשה של ניסאן לשוק האירופאי המגיעה לאחר היעדרות ארוכה של ניסאן מסגמנט זה באירופה. ניסאן תחל בשיווקה של הפלוסאר (Pulsar) החדשה ברבעון האחרון של 2014, מקרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, נמסר שהפולסאר תשווק בישראל לקראת סוף 2014.
ניסאן פולסאר - המפרט הטכני המלא.
כצפוי, הפולסאר החדשה לשוק האירופאי מבוססת למעשה על ניסאן פלוסאר לשוק האוסטרלי/טידה לשוק הסיני, דגמים אשר הוצגו לפני כשלוש שנים. בניגוד לשתיים האחרות, הפולסאר האירופאית כבר נושאת את שפת העיצוב העדכנית של ניסאן כפי שהוצגה עם הקשקאי החדש והיא שודרגה עבור השוק האירופאי ותיוצר במפעלי ניסאן בברצלונה.
הפלואסר החדשה היא משפחתית האצ'בק גדולה יחסית עם אורך של 4.39 מטר ובסיס גלגלים של 2.7 מטר. עם גובה של 1.52 מטר, הפולסאר היא מכונית גבוהה למדי וצפויה להציע מרווח ראש מצוין לנוסעים. נפח תא המטען עומד על 380 ליטר.
כמו בקשקאי החדש, ניסאן תציע עם הדגם שלל מערכות בטיחות - Nissan Safety Shield - כאופציה או כסטנדרט. מערכות אלו כוללות מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, ומערך מצלמות המספק תמונה מלאה סביב הרכב - 360 מעלות - כולל התראה קולית על עצמים/הולכי רגל בקרבת הרכב. כאופציה ברמות האבזור הגבוהות, ניתן לקבל תאורה ראשית בטכנולוגית LED. הדגם יצויד במערכת המולטימדיה החדשה של ניסאן (NissanConnect) הכוללת אפשרות להורדת מפות גוגל ישירות למערכת הניווט וכן אפליקציות ייעודיות שפותחו עבור הדגם.
שני מנועים עיקריים ישרתו את הפולסאר באירופה: מנוע 1.2 ליטר טורבו DIG-T בהספק של 115 כ"ס, זה המנוע שישווק כאן בישראל, וכן מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר dCi בהספק של 110 כ"ס. שני המנועים נתרמו ע"י רנו וישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רציפה - XTronic CVT. סביר להניח שבהמשך, הדגם יוצע גם עם מנוע ה-1.6 טורבו DIG-T עם 150 כ"ס שהוצג עם הקשקאי החדש וכן עם מנוע זה בגרסתו החזקה יותר עם 190 כ"ס, כפי שהדגם משווק בסין ואוסטרליה. עוד בהמשך, ניסאן תציג גרסת ניסמו ספורטיבית לפולסאר עם 220 כ"ס, שתתחרה בגולף GTI