אלפא רומיאו חושפת את הג'ולייטה החדשה לשנת 2014 עם מתיחת פנים לדגם, קלה מהחוץ, משמעותית יותר תא הנוסעים יחד עם עדכון למנועים.
אלפא רומיאו ג'ולייטה, מכונית ההאצ'בק פרימיום הקומפקטית של החברה שהוצגה ב-2010, זוכה להתחדש במתיחת פנים הנחשפת היום (יום ב') לראשונה ותוצג בבכורה עולמית בתערוכת פרנקפורט בשבוע הבא.
חיצונית, אלפא רומיאו שומרת על העיצוב הנאה גם כך של הג'ולייטה ומעדכנת במעט את הגריל הקדמי – קצת גדול יותר ובולט יותר – ומוסיפה מסגרת כרום לפנסי הערפל. הדגם המחודש יוצע עם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש בקטרים של "16-”18 ובנוסף, נוספו עוד צבעים לבחירת הרוכשים.
תא הנוסעים זוכה לעדכון משמעותי יותר עם שיפור של הגימור בתא הנוסעים, במיוחד בדשבורד עם מסגרת חדשה התואמת את צבע הריפודים ודיפון חדש לדלתות ולמשענות היד. כסטנדרט, הדגם יוצע מסך מגע מרכזי (בגדלים של "5 או "6.5) והכפתורים דמויי הקלידים בקונסולה המרכזית עברו לצד שמאל של המסך המרכזי. גלגל הגה חדש, מסכם את השינוי בתא הנוסעים. גרסת התלתן הירוק של הדגם (QV) זוכה בנוסף במושבי ספורט חדשים.
בתא המנוע, החידוש העיקרי בדגם 2014 של הג'ולייטה זה קבלתו של מנוע הטורבו דיזל החדש של אלפא רומיאו/פיאט: 2.0 ליטר JTDM 2 בהספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ. למנוע מערכת הזרקת דלק חדשה (דור שלישי של מערכת המסילה משותפת) והוא עומד בתקן אירו 6, אך באלפא עדיין לא מפרסמים את נתוני צריכת הדלק עם מנוע זה.
מנוע ה-1.4 טורבו מסדרת מולטי-אייר (MultiAir) של הדגם, זכה לעדכון יחד עם עדכון גם לתיבת ה-TCT כפולת המצמדים. הספק המנוע נשאר על 170 כ"ס, אך לפי אלפא רומיאו הדגם יציג שיפור בביצועים ובצריכת הדלק.
2014 אלפא רומיאו ג'ולייטה:
2010 אלפא רומיאו ג'ולייטה: