מרצדס מציגה בתערוכת לוס אנג'לס את גרסת AMG ל-CLS החדשה עם מנוע V8 כפול מגדשים.
מרצדס CLS החדשה, שנחשפה רשמית לפני כחודש בתערוכת פריז האחרונה, מציגה כעת בתערוכת לוס אנג'לס את גרסת הביצועים CLS63 AMG. גם ה-CLS63 מקבלת את מנוע ה-V8 בנפח 5.5 ליטר כפול המגדשים של AMG. תחנת הכוח הזו שכבר פגשנו ב-CL63 מספקת ב-CLS הספק מופחת של 518 כ"ס ו-71.3 קג"מ. חבילת "הביצועים" של AMG כאופציה, תעלה את ההספק ל-550 כ"ס ו-81.6 קג"מ.
בתחום הביצועים, 4.4 שניות ידרשו לגרסה הרגילה להאיץ ל-100 קמ"ש ו-4.3 שניות לגרסת הביצועים. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש ו-300 קמ"ש בהתאמה, כאשר המהירות מוגבלת אלקטרונית. ההבדל העיקרי בהספק המנוע בין שתי הגרסאות נובע מלחץ הגדישה השונה שעומד על 14.5psi בגרסה הרגילה ו-18.8psi בגרסת הביצועים. למרות השיפור בביצועים לעומת הדגם המוחלף עם מנוע 6.2 ליטר, צריכת הדלק השתפרה בלא פחות מ-33% ל-6.8 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-8.9 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. צריכת הדלק הנמוכה נעזרת במערכת עצור/סע
בצד המכני, מעבר לשימוש בחומרים קלים במקומות שונים ברכב, הציר הקדמי הורחב ב-2.54 ס"מ. המתלים הוחלפו במתלים אדפטיביים עם בולמים נשלטים אלקטרונית ושלוש דרגות למערכת בקרת המשיכה. חישוקי 19 אינצ' נועלים צמיגים במידות של 255/35 מלפנים ו-285/30 מאחור, משלימים את החבילה.
המנוע בשתי הגרסאות משודך לתיבת 7 הילוכים "Speedshift" MCT של AMG. תיבת ההילוכים בעלת 4 מצבי פעולה, C עבור (Controlled Efficiency), מצב זה כולל פעולה מלאה של מערכת עצור/סע אינטגרלית. 3 מצבי הפעולה האחרים הם ספורט, ספורט+ וידני, כאשר במצבים אלו מערכת העצור/סע מנותקת.