כשלוש שנים לאחר שהציגה את מכונית העל ההיברידית פלאג-אין ארטורה, מקלארן חושפת את גרסת הרודסטר של הדגם, הארטורה ספיידר. את הזמן הרב יחסית שעבר בין הצגת הארטורה קופה לספיידר, מקלארן ניצלה גם לטובת שדרוג הדגם במגוון תחומים, כולל שדרוג של יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם, הביצועים והיכולות הדינמיות.
להפוך רכב קופה עם מנוע מרכזי לכזה עם גג נפתח חשמלית זה לא עניין פשוט ולכן מקלארן נאלצה לבצע שינויים רבים בחלקו האחורי של הדגם לא רק זה החיצוני אלא גם זה הפנימי, זאת גם לאור העבודה שבמקלארן בחרו לשמור על גג קשיח ולא לעבור לגג רך. כל השינויים האלו, יחד עם חיזוקי שלדה שונים, העלו את המשקל היבש של הדגם ל-1457 ק"ג זאת לעומת 1395 ק"ג של גרסת הקופה. את הגג ניתן לפתוח/לסגור ב-11 שניות בלבד ולעשות זאת עד למהירות של 50 קמ"ש. רוכשי הדגם יוכלו, כאופציה, להוסיף תקרת זכוכית עם שקיפות המשתנה באופן חשמלי.
כפיצוי על תוספת המשקל, מקלארן שדרגה במעט את מנוע ה-3.0 ליטר V6 טווין-טורבו של הדגם כך שהוא מייצר כעת 605 כ"ס, תוספת של 20 כ"ס. המנוע החשמלי נותר ללא שינוי עם 95 כ"ס וההספק המשולב עומד כעת על 700 כ"ס והמומנט המרבי, שנותר ללא שינוי, עומד על 73.4 קג"מ.
לארטורה ספיידר נתון 0-100 קמ"ש של 3.0 שניות, כמו דגם הקופה, נתון 0-200 קמ"ש של 8.4 שניות (קופה: 8.3 ש'), נתון 0-300 קמ"ש של 21.6 שניות ומהירות מרבית זהה לדגם הקופה של 330 קמ"ש. כמו בדגם היוצא, גם כאן נמצא סוללת 7.4kWh נטענת המאפשרת לדגם טווח חשמלי של כ-30 ק"מ ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 130 קמ"ש - המנוע החשמלי משמש גם לנסיעה לאחור שכן תיבת ההילוכים לא כוללת הילוך רוורס.
מקלארן מדווחת על שיפור של 25% במהירות העברת ההילוכים של תיבת ה- SSG כפולת המצמדים של הדגם, הבולמים האדפטיביים מגיבים מהר יותר מבעבר (ב-90%) ותעלות קירור חדשות למערכת הבלימה הקדמית מאפשרת לשפר את הבלימה ממהירויות גבוהות (מעל ל-200 קמ"ש). כל השדרוגים המכאניים יהיו זמינים כמובן גם בגרסת הקופה של הדגם.