מרצדס חושפת את מנוע הטורבו 510 כ"ס שישרת את מכונית הספורט קופה החדשה שלה – AMG GT.
מרצדס די להוטה לחשוף כבר את מכונית הספורט קופה AMG GT החדשה שלה ולאחר מספר טיזרים שפורסמו לאחרונה, היום היא חושפת לראשונה את יחידת ההנעה של הדגם: מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר טווין-טורבו עם 510 כ"ס. תחילת השיווק של מנוע זה השנה, תסמל את המעבר המלא של דגמי AMG למנועי טורבו במקום המנועים האטמוספריים הנהדרים, ובמיוחד עם הצליל המרטיט והכוחני שאין שני לו, של חטיבת הביצועים של מרצדס.
מרצדס צפויה להציע את מנוע זה בכמה גרסאות הספק במהלך חיי הדגם, גרסת הבסיס של מנוע זה תציע כאמור הספק מרבי של 510 כ"ס ב-6,250 סל"ד (כ-128 כ"ס לליטר) ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ המתקבל בין 1,750-4,750 סל"ד. את הקו האדום של מנוע זה תפגשו ב-7,200 סל"ד.
המנוע בעל שם הקוד הפנימי M178, פותח מדף חלק ונועד להחליף את מנוע ה-6.2 ליטר האטמוספרי M159 אשר ייצורו הופסק עם הפסקת הייצור של ה-SLS AMG. המנוע החדש ישרת בעתיד הקרוב גם את ה-C63 AMG החדשה שתוצג בהמשך השנה, אך סביר להניח שבהספק מופחת במעט.
המנוע במשקל יבש של 209 ק"ג, מצויד בשני מגדשי טורבו מתוצרת בורג וורנר הפועלים במקביל בלחץ גדישה מרבי של 2.3 באר. בכדי להפחית את החיכוך בצילינדר, מרצדס ציפתה את קירות הצילינדר בציפוי ננו של זרקוניום. בזכות תכנון מוקפד מנוע זה לא דורש אגן שמן קונבציונאלי בתחתית המנוע, מה שאפשר למרצדס להתקין את המנוע קרוב יותר לכביש ב-55 מ"מ.