מיצובישי אקספרס, כפי שלא ממש קשה לזהות, הוא פשוט רנו טראפיק עם עיצוב שונה לפגוש הקדמי וסמלים של מיצובישי מלפנים ומאחור ועל גלגל ההגה. הדגם הזה מאפשר לרנו לשווק את הטראפיק באסיה, שם לרנו אין ממש אחיזה כמו למיצובישי. רנו טראפיק משווק כיום גם תחת הסמלים של אופל (ויוארו) פיאט (טאלנטו) וניסאן (NV300).
מיצובישי תשווק את האקספרס עם שני מנועי דיזל שמקורם כמובן ברנו, 1.6 ליטר טווין-טורבו דיזל בהספק מרבי של 145 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ או מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 170 כ"ס ו-38.7 קג"מ. מנוע ה-1.6 ליטר משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, את מנוע ה-2.0 ליטר ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים.
ההנעה בכל הדגמים קדמית בלבד, אך לטובת שיפור האחיזה בתנאים שונים הדגם מצויד בבורר מצבי אחיזה המשנה את אופי התגובה של המנוע ובקרת האחיזה לנסיעה על משטחים עם אחיזה נמוכה.
מיצובישי אקספרס ישווק בגרסה קצרה (4.99 מטר) עם בסיס גלגלים של 3.09 מטר ונפח תא מטען של 5.2 קוב או בגרסה ארוכה (5.39 מטר) עם בסיס גלגלים של 3.5 מטר ונפח תא מטען של 6 קוב. לשני הדגמים כושר העמסה של כ-1150 ק"ג.