מיצובישי מציגה את האאוטלנדר החדש עם מנועי בנזין ודיזל וגרסה היברידית נטענת ב-2013.
מיצובישי, חושפת רשמית את האאוטלנדר החדשה בתערוכת ז'נבה. האאוטלנדר החדשה, מבוסס על שני קונספטים קודמים (PX-MiEV ) שהציגו את מערכת ההנעה ההיברידית הנטענת של הדגם הצפויה להציע צריכת דלק של בין 50-60 ק"מ לליטר.
האאוטלנדר החדש, מציג את קו העיצוב החדש של דגמי השטח של מיצובישי. למרות המראה החדש, הדגם משתמש באותה הפלטפורמה, אך שעברה שינויים רבים גם בכדי שתוכל לקבל את מערכת ההנעה ההיברידית.
האאוטלנדר 2013 מציעה מידות כמעט וזהות לדגם הנוכחי עם אורך של 4,655 מ"מ, רוחב של 1,830 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ. למרות זאת הדגם החדש יהיה קל בכמה עשרות קילוגרמים מהדגם המוחלף. גם האאוטלנדר החדש, יוצע בגרסת 5 או7 מושבים.
בתחום המנועים, אין חדש אך כל המנועים עברו שדרוג לשיפור צריכת הדלק. באירופה יוצע האאוטלנדר החדש עם מנוע בנזין 2.0 ליטר MIVEC המוכר, בהספק של 150 כ"ס אשר ישודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה.
מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל בהספק של 150 כ"ס שהוצע גם בעבר עם הדגם, עבר גם כן שיפור באמצעות יחס דחיסה נמוך במיוחד למנועי דיזל (14.9:1). מנוע זה יוצע עם תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה לחלוטין או תיבת 6 הילוכים ידנית. האאוטלנדר יוצע עם הנעה קדמית או כפולה.
כל הגרסאות יוצעו עם מערכת עצור/סע כסטנדרט ועם הנעה קדמית או כפולה. הדגם עדיין לא הוצג בשוק האמריקאי לכן אין עדיין מידע לגבי יחידות הנעה נוספות, אך מנוע ה-2.4 ליטר צפוי להישאר בהיצע.
בהתאם לרמת הגימור, האאוטלנדר החדש יוצע עם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטו' בזיהוי מכשול, מערכת התראה על סטיה מנתיב הנסיעה ותאורת קסנון מהדור החדש (Super-HiD ) בעלת עוצמה הגדולה פי 1.4 לעומת תאורת קסנון רגילה ועם אלומה רחבה במיוחד. מערכת בקרת אקלים ופתיחה חשמלית לתא המטען תוצע כסטנדרט.
מיצובישי תשווק את הדגם בקיץ הקרוב באירופה ולישראל יגיע הדגם במחצית הראשונה של 2013, כך לפי כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל.
בתחילת 2013, מיצובישי תציג את הגרסה ההיברידית נטענת של הדגם, עם שני מנועים חשמליים (מלפנים ומאחור) בהספק של 160 כ"ס המשולבים עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמוד על כ-50-60 ק"מ וטווח הנסיעה הכולל יעמוד על כ-800 ק"מ.