האוונטדור S החדשה מצוידת במנוע V12 עם 740 כ"ס, היגוי לכל ארבעת הגלגלים וכוללת מגוון שיפורים שיאפשרו לה להיות מהירה יותר מהאוונטדור היוצאת.
שש שנים חלפו מאז שלמבורגיני הציגה את ספינת הדגל הנוכחית שלה, האוונטדור, אשר החליפה את המורצ'ילאגו וכעת, היא חושפת את האוונטדור S החדשה, שהיא אמנם לא דגם חדש לחלוטין אך בהחלט מתיחת פנים מקיפה למדי לדגם ולכן החברה הוסיפה את הסיומת S לשם הדגם – אוונטדור S LP740-4.
נתחיל בעיקר, האוונטדור S זוכה לגרסה משופרת של מנוע ה-6.5 ליטר V12 האטמוספרי של האוונטדור, עם תוספת של 40 כ"ס להספק המרבי העומד כעת על 740 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 70.3 קג"מ. השיפור הושג בעזרת מערכת פליטה חדשה (קלה יותר ב-20%) ובעיקר בעזרת אופטימיזציה של מערכת השסתומים במנוע, מה שאפשר את העלאת הקו האדום מ-8,250 ל-8,500 סל"ד.
עם תיבת 7 הילוכים רובוטית המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים ועל משקל יבש של 1,575 ק"ג, זהה לדגם היוצא, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.9 שניות ולמהירות מרבית של 350 קמ"ש.
העיצוב המחודש של הדגם הושקע כולו בכדי לטפל טוב יותר בזרימת האוויר סביב הדגם, העיצוב החדש של הפגוש הקדמי הגדיל את כוח ההצמדה מלפנים ב-130% לעומת הדגם היוצא והעיצוב המחודש מאחור יחד עם הכנף האחורית החדשה, נשלטת מחשב וכוללת 3 מצבים, הגדילה את כוח ההצמדה מאחור ב-50% והקטינה את משמעותית את הגרר במצב הסגור.
חידושים נוספים בדגם, ולראשונה בלמבורגיני, זו מערכת היגוי אחורית שנועדה לשפר את זריזות שינוי הכיוון במהירויות נמוכות ולהגדיל את היציבות הכיוונית במהירויות גבוהות. בנוסף לכך למבורגיני עדכנה את מבנה המתלים בדגם ושינתה את הכיול, גם בכדי לאכלס את מערכת ההיגוי האחורית, וכן שדרגה את מערכת הבולמים האדפטיביים בדגם.
בורר מצבי הנהיגה בדגם כיול מחדש. במצב ספורט מערכת ההנעה מסוגלת לשלוח עד 90% מהמומנט לציר האחורי ולמבורגיני הוסיפה אפשרות לכיול אישי תחת מצב Ego שנוסף למערכת. הדגם מצויד כסטנדרט בצלחות בילום קרמיות משולבות קרבון וחישוקי הגלגלים נועלים צמיגי Pirelli P Zero שתוכננו במיוחד עבור הדגם. בנוסך לכך למבורגיני עדכנה גם את האבזור בדגם, כגון מערכת מולטימדיה עדכנית יותר ועוד.
מחירו של הדגם בשוק האמריקאי יחל ב-$421,350.