למבורגיני הורקאן LP-610-4 החדשה נושאת מנוע V10 מרכזי המייצר 610 כ"ס המספיקים ל-3.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 325 קמ"ש.
למבורגיני הסירה היום (ו') את הלוט מעל למבורגיני הורקאן (Huracan), מחליפת הגאיירדו והאחות הקטנה לאוונטדור הגדולה, החזקה והיקרה יותר. את הופעת הבכורה העולמית תעשה ההורקאן בתערוכת ז'נבה במרץ 2014. עד אז, היא תוצג ב-60 ערים שונות על הגלובוס פני לקוחות פוטנציאליים.
כמו כל דגמי למבורגיני, גם ההוראקן שומרת על מסורת שמות דגמי המותג הנקראים על שם שוורים מפורסמים, הפעם של שור שמצא עצמו בזירה אי שם בשנת 1879 בספרד. ההורקאן שומרת על קשר ישיר עם הגאיירדו בכל הקשור לעיצוב יחד עם סממני עיצוב שנלקחו ישירות מהאוונטדור. אין ספק בדבר אחד, מאז עידן פולקסווגן בלמבורגיני, תם עידן העיצובים המשוגעים בלמבורגיני, לפחות בדגמים הסדרתיים, דגמי הקונספט או הדגמים הייחודיים, עדיין שומרים על "המופרעות" העיצובית המבורכת של מותג השור האיטלקי.
את ההורקאן, כמו את הגייארדו, מניע מנוע V10 מרכזי בנפח של 5.2 ליטר המייצר הספק מרבי של 610 כ"ס ב-8,250 סל"ד (לעומת 560 כ"ס בגייארדו) ומומנט מרבי של 57 קג"מ ב-6,500 סל"ד. למבורגיני התקינה בדגם מערכת הזרקה ייחודית (IDS) המאפשרת הזרקה ישירה ובלתי ישירה, זה מאפשר לפי למבורגיני לקבל הספק גבוה יותר יחד עם צריכת דלק נמוכה יותר.
הכוח אל ארבעת הגלגלים עובר דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (LDF) ולרשות הנהג בורר מצבי נהיגה הכולל שלושה מצבים: כביש, ספורט ומסלול. ביצועים: 3.2 שניות בלבד 0-100 קמ"ש (מהירה בחצי שנייה מהגייארדו) ומהירות מרבית של 325 קמ"ש. בסיוע מערכת עצור/סע, צריכת הדלק עומדת על 8 ק"מ לליטר והמנוע כבר עומד בתקן אירו 6 שיכנס לתוקפו ב-2014.
הפלטרפומה של הדגם מבוססת על שימוש בחומרים קלים, שילוב של אלומיניום וקרבון. זה מאפשר להורקאן להציג משקל של 1,422 ק"ג, משקל הגבוה רק ב-12 ק"ג מזה של הגייארדו למרות תוספת של אבזור נוחות ומערכות הנעה ובטיחות מתקדמות יותר. כמיטב המסורת, למבורגיני תציג לאורך חיי הדגם שלל גרסאות נוספות עם מנועים חזקים יותר, משקל קל יותר וכמובן גם גרסת ספיידר פתוחה.