מקלארן 570GT היא גרסה שימושית, יוקרתית ופחות קיצונית למקלארן 570S.
מקלארן חושפת לראשונה את המלקארן 570GT שהיא גרסה יוקרתית ופרקטית יותר ל-570S בה הושם דגש רב על לשימושיות יום יומית. ה-570GT הדו מושבית היא המכונית השנייה מתוך שלושה דגמים עליהם הכריזה מקלארן המהווים את דגמי הכניסה למותג, גרסת קבריולט לדגם שתוצג בשנה הבאה תשלים את התמונה.
בליבה של ה-570GT שוכן אותו מנוע 3.8 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 570 כ"ס המשרת את ה-570S. עם מומנט מרבי של 61.7 קג"מ המתקבל בין 5,000-6,500 סל"ד ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים SSG זה מספיק לדגם בכדי לרשום נתון של 3.4 שניות 0-100 קמ"ש או 9.8 שניות 0-200 קמ"ש ולהשיג מהירות מרבית של 328 קמ"ש.
המהירות המרבית זהה אמנם לדגם ה-S, אך נתוני התאוצה קצת פחות מרשימים לעומת ה-3.2 שניות ו-9.5 שניות של דגם ה-S. כל זאת כמובן כתוצאה מתוספת משקל משמעותית של 130 ק"ג בדגם ה-GT. תוספת המשקל הזו מגיעה מתא הנוסעים היוקרתי יותר ותוספת של חומרי בידוד רעשים, אך בעיקר בשל הגג החדש שהוארך עד לזנב הרכב ובו הותקנה תקרת זכוכית ודלת זכוכית אל תא המטען של הדגם, שלא קיים בדגם ה-S, בנפח של 220 ליטר המצטרפים אל ה-120 ליטר של תא המטען הקדמי.
מקלארן לא הסתפקה בתוספת של תא מטען או בתא נוסעים יוקרתי יותר, היא גם התקינה קפיצים רכים יותר (בכ-15%) ומוטות מייצבים שונים בכדי לשפר את נוחות הנסיעה. בנוסף לכך, יחס מערכת ההיגוי הופחת ב-2% ובמקום צלחות בילום קרמיות של דגם ה-S הותקנו ב-570GT צלחות בילום רגילות.