יונדאי ix35 עובר מתיחת פנים לדגם 2013 ומקבל מנוע 2.0 ליטר GDI עם הזרקת דלק ישירה ושדרוג קל לאבזור.
יונדאי, חושפת בתערוכת ז'נבה את ה-ix35 החדש/מחודש לאחר מתיחת פנים כדגם 2013. מתיחת הפנים לדגם מתרכזת בחזית מחודשת, בהחלפתו של מנוע ה-2.0 ליטר Theta-II במנוע הזרקת דלק ישירה (GDI) חזק וחסכוני יותר וכן בשדרוג קל לאבזור.
מהחוץ, רק חדי העין והמכירים היטב את הדגם יזהו את השינויים המינוריים בעקבות מתיחת הפנים. בחזית ניתן להבחין בעיצוב חדש לפנסים הראשיים המעוטרים כעת גם בתאורת LED ליום עם אופציה לתאורת BI-XENON בהתאם לרמת הגימור. שינוי קל נרשם גם בגריל הקדמי הצבוע כעת בהתאם לצבע הרכב או בשחור מבריק בהתאם לרמת הגימור. מסכמים את השינוי החיצוני אלו פנסי בלימה מבוססי תאורת LED בעיצוב חדש וחישוקי "17 או "18 קלים בעיצוב חדש.
יחסית לדגם שהציג לראשונה לפני שלוש שנים את שפת העיצוב העדכנית של יונדאי “fluidic sculpture” ה-ix35 החדש לא מתאמץ להציג שינוי חיצוני משמעותי. לפי קצב החלפת הדגמים ביונדאי ולאור השינוי המינורי, סביר להניח שכבר בשנה הבאה נזכה לראות דגם חדש לחלוטין.
בדגם 2013, זוכה ה-ix35 במנוע GDI חדש המחליף את מנוע ה-2.0 ליטר 163 כ"ס מסדרת Theta-II של הדגם הנוכחי. המנוע החדש בנפח 2.0 ליטר עם הזרקת דלק ישירה (GDI) מייצר הספק מרבי של 166 כ"ס ומומנט מרבי של 20.9 קג”מ. המנוע החדש לא רק חזק וחלק יותר אלא גם חסכוני יותר, למרות שיונדאי עדיין לא מפרסמת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק. המנוע ימשיך להיות משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'.
בתא הנוסעים, אין כל שינוי בעיצוב המוכר. מה שכן השתנה זה קבלתו של מסך מרכזי חדש בגודל "7 , לוח מחוונים חדש ומערכת ההיגוי החשמלית הוחלפה במערכת "Flex Steer" המציעה שלוש דרגות תגבור להיגוי: רגיל, ספורט, נוחות.
יונדאי ix35 הוא הדגם הנמכר ביותר של החברה באירופה עם מכירות של 220,000 יחידות מאז תחילת שיווקו במרץ 2010. לישראל יגיע הדגם המחודש בהמשך השנה.